کیفیت هوای «قابل قبول» برای پایتخت در هفتمین روز از تیرماه

11:25 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۰۵
کیفیت هوای «قابل قبول» برای پایتخت در هفتمین روز از تیرماه
شاخص آلودگی هوا امروز (پنج‌شنبه ۷ تیرماه) روی عدد ۸۰ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۱ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز (پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳) نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۰ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۲۱ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۲ ایستگاه (دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ و سرخه حصار در منطقه ۱۳) وضعیت پاک (سبز) ثبت شده که بهترین شرایط مربوط به ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۳۲ است.

این در حالی است که در ۷ ایستگاه (شریف. منطقه ۲، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۱، میدان فتح. منطقه۹، پارک سلامت. منطقه۱۷، شهرداری منطقه۱۵ و فرمانداری شهرری. منطقه۲۰) وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده که ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۵ آلوده‌ترین نقطه تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۸۱ روز هوای قابل قبول، ۱۲ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک، ۷۷ روز هوای قابل قبول، ۱۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *