جابجایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر با مترو در روز عید غدیر

8:40 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۶۷
جابجایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر با مترو در روز عید غدیر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: هم‌زمان با برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با مترو جابه‌جا شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمدنژاد با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که شب گذشته حدفاصل خیابان دماوند، محدوده بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی برگزار شد، گفت: مترو تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به عاشقان امیرالمومنین (ع) در جشن غدیر خم به کار گرفت.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۵ تا پایان زمان بهره‌برداری از مترو، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با این ناوگان جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۷۰۱ نفر و کمترین آمار در خط پنج با ۴ هزار و ۴۶۶ نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر از مترو استفاده کردند، گفت: آمار مسافری جشن بزرگ غدیر امسال نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: دیروز به منظور تسریع در تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۲۲۳ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *