رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: سازمان خود را جدا از نیرو‌های مسلح کشور نمی‌داند

20:27 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: سازمان خود را جدا از نیرو‌های مسلح کشور نمی‌داند
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح گفت: سازمان برخود قاطع با مجرمان و متخلفان دارد، اما اقدامات پیشگیرانه جهت صیانت از نیرو‌های نظامی را نیز انجام می‌دهد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت هفته قوه قضاییه امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار با اشاره به جایگاه فرماندهی در حفظ و اقتدار نیرو‌های مسلح، گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خود را جدا از نیرو‌های مسلح نمی‌داند و ضمن برخورد قاطع با مجرمان و متخلفان، همانند نهاد‌های نظارتی و عقیدتی و سیاسی در نیرو‌های مسلح در جهت صیانت از این نیرو‌ها با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و برگزاری کلاس‌های آموزشی تلاش می‌کند.

وی افزود: افتخار ما این است که روزی در محضر فرماندهی معظم کل قوا گزارش کنیم که به چه میزان توانسته‌ایم در جهت صیانت از نیرو‌های مسلح گام برداریم و میزان جرایم را کاهش‌ دهیم.

وی گفت: اقتدار فرماندهی در نیرو‌های مسلح برای سازمان قضایی مغتنم است و نباید اتفاقی بیافتد که جایگاه فرماندهی مخدوش شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه از خود گذشتگی‌های نیروی زمینی ارتش و تعامل با مسئولان استانی در جهت اقدامات عمرانی برای منتفع شدن مردم در برخی از شهر‌های کشور قدردانی کرد و گفت: این اقدامات باقیات صالحات و مردم به خوبی متوجه ارزش این اقدامات می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گفت: اقدامات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به عنوان میانجی در گره گشایی مسئله پادگان لشکر ۷۷ مشهد بعد از ۱۸ سال ستودنی است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: هر جا که همدلی و وحدت بوده در رسیدن به اهداف نظام موفق بوده ایم.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروی مسلح

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *