جزئیات برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت

16:13 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۱۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جزئیات برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه مراسم چهلم شهدای خدمت، گفت: فردا همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم یادبود می‌گیرند.

خبرگزاری میزان - محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: فردا (پنجشنبه هفتم تیر ماه ساعت ۱۷) همزمان در تهران و همه مراکز شهری و روستایی، مردم عزیز، علاقمند و شیفتگان خدمت برای رئیس جمهور عزیزمان مراسم‌های یادبود اربعین دارند و برگزار می‌کنند.

وی افزود: سخنران این مراسم در تهران خانم علم الهدی، همسر دانشمند و فاضل رئیس جمهور شهید خواهند بود، ضمن آنکه این مراسم با پخش سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید مقاومت همراه خواهد بود.

اسماعیلی اظهار کرد: مداحان اهل بیت و قاریان قرآن در مجلس افاضه فیض خواهند کرد و همه دوستان با آمادگی کامل برای تسهیل در امر برگزاری مطلوب این برنامه، همراه هستند. ضمن آنکه برنامه بعدی در مشهد خواهد بود که ۴۰ روز بعد از تدفین شهید عزیزمان در حرم مطهر امام رئوف و در کنار مرقد مطهر رئیس جمهور عزیزمان در آن مکان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در مورد طرح‌های فرهنگی باید عرض کنم که الحمدالله بخش عمده‌ای از طرح‌های بزرگ فرهنگی کشور آماده بهره‌برداری است از جمله مجتمع فرهنگ هنری که زیباترین مجموعه تاریخی هنری است که در یزد به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری شده است افتتاح می‌شود و ان‌شاءالله آن را در روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهیم رساند. همچنین بیش از ۴۰ کتاب عمومی در حال افتتاح و ده‌ها مجتمع فرهنگی هنری و پلاتو‌های تئاتر آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *