تمهیدات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای برگزاری مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان

16:14 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۰۸
تمهیدات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای برگزاری مراسم چهلم شهید جمهور و همراهان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، از خدمات‌رسانی این شرکت در مراسم گرامیداشت این شهیدان خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده با اعلام این خبر گفت: خاطره ۳ سال خدمت صادقانه ایشان در دولت تا ابد در اذهان و تاریخ مردم شریف ایران ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به مراسمی که روز پنجشنبه هفتم تیر ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، افزود: با توجه به پیش بینی حضور گسترده مردم عزیزمان از سراسر کشور برای حضور در مراسم چهلم ایشان همکارانم در شرکت واحد نیز تدابیر گسترده‌ای برای خدمات رسانی بهتر اندیشیده‌اند.

علیزاده ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از میادین و مبادی به شرح ذیل نیز اقدام می‌شود: چهار راه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، بازار دوم نازی آباد، فلکه دوم صادقیه، تهرانسر، میدان شهرری.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *