آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

15:37 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۲۹۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
نمازجمعه این هفته تهران، هشتم تیرماه، به امامت آیت‌الله صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، نمازجمعه این هفته تهران، هشتم تیرماه، به امامت آیت‌الله صدیقی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب هفته، در آستانه روز مباهله، کتاب «اسرار مباهله؛ ماجرای عظیم مباهله بین پیامبر (ص) و مسیحیان نجران و تاریخ ۱۴۰۰ ساله آن»، نوشته محمدرضا انصاری معرفی خواهد شد.
این کتاب که توسط انتشارات دلیل ما منتشر شده است، جزئیات واقعه مباهله، این ماجرای تاریخی بلند از وقایع سال‌های آخر عمر گرانقدر پیامبر اعظم (ص) را که بیش از یک ماه طول کشیده و برای نسل امروز ناشناخته است را بیان می‌نماید.
کتاب «اسرار مباهله؛ ماجرای عظیم مباهله بین پیامبر (ص) و مسیحیان نجران و تاریخ ۱۴۰۰ ساله آن» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب علاقمندان خواهد بود.
مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در طبقه دوم شبستان مصلی طبق روال هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی می‌باشند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران محترم حضور دارند:

• شهرداری تهران

• کمیته امداد امام خمینی (ره)

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران محترم فراهم خواهد بود.

با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری در روز جمعه، صندوق‌های سیار اخذ رأی در محل برگزاری نماز در مصلی مستقر می‌باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نماز جمعه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *