همراهی و همدلی ارتش در «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم»

16:06 - 05 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۰۹۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
همراهی و همدلی ارتش در «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم»
حجت الاسلام والمسلمین نصیر الاسلامی از همراهی و همدلی خانواده‌ها و فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش بزرگ پیاده روی «میهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر خم» در تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با اشاره به راهپیمایی بزرگ عید غدیر خم در تهران که از بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود، گفت: ارتش در کنار سایر ارگان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی و با همکاری آن‌ها، با برپایی ایستگاه‌‍‌ها و موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و خدماتی در این برنامه ارزشمند و اثرگذار مشارکت فعالانه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برپایی موکب‌ها و ارائه خدماتی همچون توزیع یخ، شربت و... نسبت به ارائه خدمات فرهنگی همچون اجرای گروه‌های رزم نواز، سرود، تئاتر و مسابقات فرهنگی اقدام کرده و دوشادوش سایر خدمتگزاران به علاقمندان امیرالمومنین علی (علیه السلام) خدمت می‌کنند.


حجت الاسلام نصیر الاسلامی افزود: علاوه بر حضور پرشور خانواده‌های کارکنان ارتش در مراسم معنوی و مردمی میهمانی ده کیلومتری غدیر، جشن‌های باشکوهی در مجتمع‌های مسکونی، مساجد، حسینیه‌ها و پادگان‌های ارتش برگزار شد تا بار دیگر عشق و ارادت خالصانه و همیشگی خود را به مولای متقیان امام علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) نشان دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغات ارتش با اشاره به اقدامات ارزنده ارتش در طرح‌های مردم یاری و همراهی و همیاری مردم در حوادث و بلا‌های طبیعی، خاطرنشان کرد: امروزه از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ضمن تولید و حفظ امنیت پایدار در هر جایی که مردم عزیز ایران اسلامی نیاز به کمک و پشتیبانی داشته باشند حضور جدی خواهد داشت.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *