نشست معارفه رییس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزش برگزار شد

21:35 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نشست معارفه رییس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزش برگزار شد
نشست معارفه دکتر "عباس ناطق نوری" رییس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزشی با حضور مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌ها وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این جلسه بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۴ تیر) با حضور احمد نامنی مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌ها وزارت ورزش و جوانان، مجتبی ارشدی کارشناس دفتر مشترک فدراسیونها، نصراله پریچهره سرپرست سابق فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون و دیگر اعضای فدراسیون و در آستانه عید سعید غدیر برگزار شد.

در این نشست ابتدا نامنی گفت: خوشبختانه با برگزاری مجمع انتخاباتی، یک مدیر جوان که علاوه بر سابقه ورزش قهرمانی تجربه مدیریتی هم به عنوان دبیر این مجموعه را در کارنامه دارد سکاندار این فدراسیون شد و مطمئنا ایشان با شناختی که از این مجموعه پیدا کرده می‌تواند این مجموعه را به موفقیت برساند.

سپس پریچهره اذعان داشت: در آستانه عید سعید غدیر جناب ناطق نوری کار خود را در این فدراسیون آغاز کرد و امیدوارم که این فدراسیون که قطعا در آینده حرف اول را در ورزش کشور خواهد زد بتواند با مدیریت ایشان در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد.

سپس ناطق نوری تصریح کرد: در تلاش هستم با کمک و حمایت دستگاه ورزش کشور و همکارانم در فدراسیون، انجمن‌ها و هیات‌های استانی بتوانم این مجموعه عظیم و پرکار را به سرمنزل مقصود رهنمون کنم.

گفتنی است مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز چهارشنبه ۳۰ خرداد برگزار و عباس ناطق نوری با کسب ۳۲ رای به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد و حکم خود را بعد از برگزاری مجمع از وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *