احتمال خروج نامِ ستاره فرانسوی از لیست استقلال

15:12 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احتمال خروج نامِ ستاره فرانسوی از لیست استقلال
نام ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال احتمالاً از لیست استقلال خارج خواهد شد.

خبرگزاری میزان - کوین یامگا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال که در جریان تمرینات این تیم در نیم‌فصل در برخورد با امید حامدی‌فر از ناحیه چشم مصدوم شد، برای درمان خود به کشورش بازگشته و امیدوار است با بهبودی کامل به ایران برگردد و به تمرینات آبی‌ها در پیش‌فصل جدید اضافه شود.

باتوجه به وضعیت مبهم بینایی یامگا قرار است با شروع دور جدید تمرینات تست نهایی از این بازیکن انجام شود و در صورتی‌که این بازیکن نتواند خود را به شرایط آرمانی برساند، حداقل تا نیم فصل از لیست استقلال خارج خواهد شد.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال در این خصوص به جمع‌بندی رسیده‌اند و به همین دلیل نام او را از لیست تیم خارج خواهند کرد.

زارع، پزشک تیم فوتبال استقلال، پیشتر در این خصوص گفته بود: باید روال اداری طی شود و پرونده یامگا را به کمیته پزشکی و ایفمارک بدهیم تا سلامتی این بازیکن مورد ارزیابی قرار بگیرد. در صورتی که ایفمارک به یامگا مجوز بازی با یک چشم را بدهند، کادرفنی باید تصمیم نهایی را بگیرد. نمونه مشابهی مثل یامگا نبوده است که بتوان قضاوت درستی انجام داد. به طور حتم، ایفمارک نیز باید از مقامات بالادستی استعلام بگیرد. نواقص جسمی ممنوعیت دارد، ولی بازی با یک چشم موردی است که کمتر اتفاق افتاده.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *