گفت‌وگو|

نماینده مجلس : استمرار رویکرد تعاملی بین قوای مقننه و قضاییه کمک شایانی برای رفع دغدغه‌های مردم است

8:00 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۸۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مجلس : استمرار رویکرد تعاملی بین قوای مقننه و قضاییه کمک شایانی برای رفع دغدغه‌های مردم است
نماینده مردم رشت در مجلس دوازدهم با بیان اینکه استمرار رویکرد تعاملی بین مجلس و قوه قضاییه می‌تواند منجر به حل مشکلات دستگاه قضا شود اظهار کرد: تعامل بین قوه مقننه و قوه قضاییه به رفع مسائل و دغدغه‌های مردم کمک شایانی خواهد داشت.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به تقدیر بیش‌از ۲۸۰ نماینده مجلس از اقدامات قوه قضاییه بیان داشت: با توجه به اینکه قوه قضاییه در اجرا هم ورود دارد، این بیانیه حامل این پیام است که نمایندگان تمایل دارند ارتباط بیشتری با دستگاه قضا برقرار کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس دوازدهم اظهار کرد: توصیه می‌کنیم رؤسای دادگستری‌ها و مسئولان استانی قوه قضاییه با نمایندگان هر استان و شهرستان تعامل بیشتر داشته باشند چراکه هر چقدر فاصله‌ها کم شود در پیشرفت امور مردم مثمرثمرتر است.

وی گفت: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی است تا رئیس دستگاه قضا و نمایندگان در جلسه‌ای مشترک شرکت کنند و مسائل مردم را بازگو کنند، یا استان به استان جلسات نمایندگان با مسئولان قوه قضاییه برگزار شود.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه استمرار رویکرد تعاملی بین مجلس و قوه قضاییه می‌تواند به حل مشکلات دستگاه قضا کمک کند اظهار کرد: با توجه به اینکه دیدگاه نمایندگان از بطن جامعه نشات می‌گیرد تعامل بین قوه مقننه و قوه قضاییه به رفع مسائل و دغدغه‌های مردم کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *