صدیقی: سیستم رتبه‌بندی در ووشو اجرایی می‌شود

14:57 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صدیقی: سیستم رتبه‌بندی در ووشو اجرایی می‌شود
رئیس فدراسیون ووشو گفت: به دنبال ایجاد سیستم رتبه‌بندی برای ورزشکاران ووشو هستیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی پیرامون برگزاری جلسه کمیته فنی اظهار داشت: کمیته فنی تلاش می‌کند که با استفاده از نظرات کارشناسان و هم‌چنین تجربیات موفق در رشته‌های دیگر بتواند سیستم رتبه‌بندی ورزشکاران را برای ووشوکاران کشورمان عملیاتی کند. این سیستم رتبه‌بندی قرار است بر اساس عملکرد ورزشکاران و قهرمانان در مسابقات داخلی و بین‌المللی، در دو بخش ساندا و تالو و در دو رده‌سنی بزرگسالان و جوانان به صورت مجزا مشخص شود تا ورزشکاران بتوانند با حضور در مسابقات مختلف، امتیازات لازم را کسب کنند و در رتبه‌بندی سالیانه فدراسیون قرار بگیرند.

وی با اشاره به گزارش رئیس کمیته فنی فدراسیون به او گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته (یکشنبه) تشکیل شد، اعضای کمیته درباره راهکار‌های مربوط به جذب ورزشکاران، به‌ویژه در سبک‌های مختلف صحبت کردند. بر همین اساس مقرر شد تسهیلاتی فراهم شود تا جذب ورزشکار برای سبک‌های مختلف با سهولت بیش‌تری به انجام برسد.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: نحوه اعطای کمربند قهرمانی موضوع دیگری بود که پیرامون آن در کمیته فنی فدراسیون گفتگو و تبادل نظر شده است. اعطای این کمربند در سال‌های گذشته توسط سبک‌ها در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف انجام می‌شد که مقرر شد این اقدام در راستای حفظ شان پیکار‌ها فقط در مسابقات قهرمانی کشور این سبک‌ها صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون ووشو در پایان عنوان کرد: بررسی نامه‌های دریافت شده از سبک‌ها برای دان کمیته فنی، موضوع دیگری بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *