گفت‌وگو|

نماینده مجلس: استمرار رویکرد تعاملی مجلس با قوه قضاییه گام مهم برای حل مشکلات مردم است

9:19 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۶۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مجلس: استمرار رویکرد تعاملی مجلس با قوه قضاییه گام مهم برای حل مشکلات مردم است
یک نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه استمرار رویکرد تعاملی مجلس با قوه قضاییه باعث می‌شود مشکلات مردم بهتر حل شود و به نتایج موثرتری دست پیدا کنیم گفت: با تعامل مستمر مجلس و قوه قضاییه، دستگاه قضا می‌تواند پشتوانه‌ای از قوانین داشته باشد که با استناد به آن‌ها در رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف گام‌های محکم‌تری بردارد.

مهدی فلاح در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تقدیر بیش‌از ۲۸۰ نماینده مجلس از اقدامات قوه قضاییه اظهار کرد: همه قوا باید با هم تعامل داشته باشند چرا که اگر تعاملی شکل بگیرد در پیشبرد اهداف نظام بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: در برخی مواقع به بن بست قوانین یا خلاء قانونی می‌رسیم و روز به روز مصادیق جدیدی مثل فضای مجازی که آسیب‌‎های متعددی دارد در کشور بروز می‌کند و ضرورت تعامل بین قوا بیشتر احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر قوه مقننه و قوه قضاییه بتوانند مصادیق جدید در کشور را برطرف کنند از آسیب‌های احتمالی جلوگیری خواهد شد گفت: استمرار رویکرد تعاملی مجلس با قوه قضاییه باعث می‌شود مشکلات مردم بهتر حل شود و به نتایج موثرتری دست پیدا کنیم.

فلاح اظهار داشت: با تعامل مستمر مجلس و قوه قضاییه، دستگاه قضا می‌تواند پشتوانه‌ای از قوانین داشته باشد که با استناد به آن‌هه در رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌های مختلف گام‌های محکم‌تری بردارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *