مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی از هلدینگ رایسکو بازدید کرد

14:32 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۵۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی از هلدینگ رایسکو بازدید کرد
رئیس سازمان بازرسی کل کشوردر راستای دستور به مناسبت هفته قوه‌قضاییه، مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی این سازمان از هلدینگ رایسکو بازدید و موانع و مشکلات تولید این واحد تولیدی را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - یکی از رویکرد‌های سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی و در راستای تحقق شعار سال حمایت از سرمایه‌گذاری و تولیدملی است، بر این اساس به مناسبت هفته قوه قضاییه و در پی دستور رئیس سازمان، احمد نظری مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی به همراه هیئتی از این حوزه از هلدینگ رایسکو بازدید کردند.

در این راستا از تعدادی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ مذکور شامل خط تولید باک خودرو در شرکت اورند پیشرو و خط تولید انواع چراغ خودرو در شرکت اتحادیه نوین و خط تولید انواع فن خودرو در شرکت جنرال کب پارس و خط تولید کاتالیست در شرکت پرتو فرازان آویژه بازدید شد.

در ادامه بازدید، در جلسه‌ای با حضور سعیدی‌پور قائم مقام و مدیران شرکت مذکور موانع و مشکلات تولید این واحد تولیدی بررسی شد.

عدم تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای ماشین آلات، عدم وصول مطالبات از شرکت‌های خودروساز، مشکلات گمرکی بابت ترخیص کالا‌ها و... از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این راستا مقرر شد موارد و مشکلات به صورت مکتوب به دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی جهت پیگیری اعلام تا پیگیری شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *