دادستان تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه با خانواده شهید حاجی زاده دیدار کرد

8:51 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۷۳۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان تهران به مناسبت هفته قوه قضاییه با خانواده شهید حاجی زاده دیدار کرد
دادستان تهران با حضور در منزل فرزند شهید والا مقام حاجی زاده، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از جایگاه رفیع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده خانواده شهدا در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان-علی صالحی به مناسبت هفته قوه قضاییه، در ملاقات با خانواده شهید گرانقدر حافظ حاجی زاده، از خدمات ارزنده فرزند ایشان که از همکاران دادسرای عمومی و انقلاب تهران است، تشکر و قدردانی کرد.

دادستان تهران اظهار کرد: فرزندان شهداء و جانبازان در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضاییه، همواره گل سر سبد کارکنان بوده که جناب آقای حاجی زاده، به عنوان یادگار آن شهید والامقام نیز با حفظ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، در سنگر خدمت‌رسانی حقوقی و قضایی به مردم، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کنند.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر بوده و حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

صالحی خطاب به فرزند آن شهید والامقام افزود: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *