وزیر کشور: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها از تخریب و انتشار مطالب کذب خودداری کنند

8:25 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر کشور: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها از تخریب و انتشار مطالب کذب خودداری کنند
وزیر کشور گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور شبانه روزی در حال ارائه خدمات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی، وزیر کشور بعدازظهر شنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان اردبیل، اظهار کرد: تمام ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر گفتگو‌هایی که در بخش‌های مختلف صدا و سیما انجام می‌دهند، سفر‌های استانی خود را هم آغاز کردند تا برنامه‌های خود را بیشتر در اختیار عموم مردم قرار دهند تا در روز جمعه هشتم تیرماه شاهد برگزاری انتخابات با امنیت و شور و با مشارکت بالا باشیم.

وی افزود: در طی مدت زمان تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نامزد‌ها به نظر عدم تخریب و رفتاری در چارچوب قانون را رعایت می‌کنند و همین انتظار از هواداران و ستاد‌های کلیه نامزد‌ها وجود دارد که از تخریب، رفتار خلاف قانون و انتشار اسناد و مطالب کذب خودداری کنند.

وزیر کشور گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارت ارتباطات، استانداران، فرمانداران و بخشداران در راستای تامین ارتباطی و بستر‌های لازم و فراجا در حوزه تامین امنیت در سطح کشور شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وحیدی تصریح کرد: طبق قانون، ساعت ۱۲ چهارشنبه ششم تیرماه آخرین مهلت تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده و به طبع تبلیغات یک روز قبل رأی گیری ممنوع بوده و در روز جمعه هشتم تیرماه شاهد یک انتخابات با مشارکت بالا و در کمال امنیت خواهیم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *