گفت‌وگو|

معاون وزیر راه‌وشهرسازی: ۴۸ هزار پرونده حقوقی اختلافی با کمک دستگاه قضا به سرانجام رسید

9:01 - 05 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۴۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون وزیر راه‌وشهرسازی: ۴۸ هزار پرونده حقوقی اختلافی با کمک دستگاه قضا به سرانجام رسید
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به همکاری این سازمان و قوه‌قضاییه گفت: در ۳ سال گذشته ۴۸ هزار پرونده حقوقی اختلافی با مردم با کمک دستگاه قضا به سرانجام رسیده است.

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با میزان در رابطه با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن با قوه‌قضاییه گفت:۴۸ هزار پرونده حقوقی اختلافی با مردم در  ۳ سال اخیر با کمک قضات و دستگاه قضایی انجام شده است که اقدام بزرگی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در موضوع تامین زمین و جلسات دادرسی نیز همکاری و کمک دستگاه قضا به کمک سازمان ملی زمین و مسکن باعث نتایج خوبی شد و بدون این کمک امکان پیش‌روی خیلی از موضوعات وجود نداشت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک بیشترین کمک را به طرح نهضت ملی مسکن کرده است، گفت: باتوجه به اینکه اراضی که درحال حاضر در این طرح مورد استفاده قرار گرفته است نیاز به اسناد تفکیک شده دارد، اگر کمک سازمان ثبت اسناد نبود با مشکلات بسیاری در زمینه اخذ سند روبرو می‌شدیم.

مالکی گفت: پروژه مهم کاداستر و اسناد تک‌برگ نیز با تفاهم و همکاری که سازمان ملی زمین و مسکن و ثبت اسناد و املاک کشور داشتند، به خوبی پیش می‌رود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی مسکن همواره در کنار سازمان ملی زمین و مسکن بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *