محل انباشت زباله شهرستان بهشهر با ورود دادگستری استان مازندران پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

9:57 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۳۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
محل انباشت زباله شهرستان بهشهر با ورود دادگستری استان مازندران پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
منطقه انباشت زباله بهشهر معروف به آشغال تپه با دستور ویژه و بازدید میدانی رئیس کل دادگستری مازندران و در راستای حفظ حقوق عامه، پس از ۶۰ سال تعیین تکلیف و ساماندهی شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در بازدید از مرکز انباشت زباله بهشهر استان مازندران، اظهار کرد: قریب به ۶۰ سال زباله و پسماند بهشهر در ورودی منطقه تفریحی گردشگری عباس‌آباد دپو شده بود که این مساله نارضایتی و گله‌مندی مردم این شهرستان را موجب شده و اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته است.

وی افزود: در کنار مکان انباشت زباله، یک بیمارستان نیز احداث شده که وضعیت نامناسب این منطقه اعتراضات همیشگی مدیریت، پرسنل و مراجعه کنندگان بیمارستان را موجب شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به ورود دادگستری استان به مسئله مذکور در راستای نقض حقوق عامه، تصریح کرد: با توجه به مطالبه مردم شهر بهشهر جهت تعیین تکلیف موضوع، با تاکید ویژه به رئیس حوزه قضایی و دادستان بهشهر، دستورات لازم جهت جلوگیری از دپوی زباله در این منطقه صادر و از این اتفاق جلوگیری شده که موجب رضایت مردم منطقه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به ورود دستگاه قضایی استان از دپوی زباله در این مکان جلوگیری شده و قطعاً در صورت مشاهده هرگونه زباله در این مکان، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

پوریانی عنوان کرد: طبق صحبت انجام شده با شهردار بهشهر این مکان که از موقعیت جغرافیایی بسیار زیبایی برخوردار است جهت رفاه حال شهروندان به پارک تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *