مسئولان قضایی استان سمنان به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از نمازگزاران استان رسیدگی کردند

16:51 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۲۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان سمنان به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از نمازگزاران استان رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان سمنان با حضور در مصلا‌های نماز جمعه به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - مسئولان قضایی سراسر استان سمنان امروز با حضور در مصلا‌های نماز جمعه و برپایی میز‌های خدمت، به مسائل و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: مسئولان قضایی سراسر استان در آغازین روز هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه ناگوارهفتم تیر به اتفاق مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، ضمن رسیدگی به درخواست‌های مراجعین، دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مراجعین را صادر کردند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های قوه قضائیه، دسترسی آسان و بی واسطه مردم به مسئولان قضایی است و میز‌های خدمت برگزار می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی مسائل خویش را عنوان کرده و دستورات لازم را برای رفع مشکلات دریافت کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته ملاقات مردمی با ۴۱ هزار نفر از شهروندان انجام شده و این مهم با برنامه ریزی و جدیت لازم استمرار خواهد داشت.

وی افزود: مسئولان قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه سراسر استان با شنیدن مسائل مردم و صدور دستورات قانونی و ارشادات لازم، به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کردند و چنانچه درخواست‌ها نیاز به بررسی بعدی داشته باشد در کمترین زمان ممکن به مراجعه کننده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *