رامین رضاییان از سپاهان جدا شد

20:39 - 31 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رامین رضاییان از سپاهان جدا شد
مدافع تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی با این تیم خداحافظی کرد.

خبرگزاری میزان - رامین رضاییان پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی فوتبال اظهار داشت: رسماً خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر می‌کنم دیگر مرا با پیراهن سپاهان دیگر نمی‌بینید. تصمیمم را از قبل گرفتم.

وی ادامه داد: برای این جام ماه‌ها نخوابیدم، تلاش کردم در کنار این بچه‌ها. دم همه گرم. امروز این تصمیم را گرفتم که از تیم سپاهان خداحافظی کنم. 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: چیزی که از سپاهان برای من می‌ماند آن معرفت و مهربانی است که در این ۲ سال به من داشتند. من هم از تمام جان مایه گذاشتم و امیدوارم مرا حلال کنند. امیدوارم سپاهان تیم خوبی برای فصل آینده ببندد. 

رضاییان در واکنش به شایعات حضورش در استقلال است، گفت: من فقط اینجا آمدم که این خبر را بدهم. با تمام احترام به استقلال و دیگر تیم‌ها الان صحبتی نمی‌کنم.

مدافع سپاهان اظهار داشت: یکسری آدم‌ها در اینجا دل من را شکاندند. از طیب‌نیا تشکر می‌کنم که همیشه کنار باشگاه بود.

وی در خصوص اینکه تصمیمش برای آینده چیست، گفت: هیچ تصمیمی نگرفتم.

رضاییان درباره تیم ملی نیز اظهار داشت: صلاح سرمربی بود که من دعوت نشوم. من رابطه خوبی با قلعه نویی دارم و حتی اگر در اردوی بعدی نیز صلاح ببینند و من دعوت نشوم، من با جان و دلم تلاش می‌کنم، زیرا که اعتقاد دارم این تیم ملی، تیم ملی مردم ایران است. هر موقع دعوت بشوم با جان و دل بازی خواهم کرد. روزی هم که دعوت نشوم برایشان دعا می‌کنم.

وی در انتها گفت: خداحافظ سپاهان و هواداران. خداحافظ رامین پا طلایی!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *