دادستان مرکز استان گلستان: حمایت از واحد‌های تولیدی را جزو حقوق عمومی می‌دانیم

21:25 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۶۱
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
دادستان مرکز استان گلستان: حمایت از واحد‌های تولیدی را جزو حقوق عمومی می‌دانیم
دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر این که مدیران باید نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند، پاسخگو و مسئول باشند، گفت: باید مدیران فضای فعلی کشور و شرایط اقتصادی را درک و با بخش تولید بیشتر همراهی و از آنان حمایت کنند.

خبرگزاری میزان- محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان گلستان در نشست بررسی وضعیت امنیت سرمایه گذاری در استان گلستان و چالش‌های  آن در اتاق بازرگانی گرگان گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی را جزو حقوق عمومی می‌دانیم و  به عنوان تکلیف قانونی خود در دادسرای مرکز استان پیگیری می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که مدیران باید نسبت به تصمیماتی که می‌گیرند، پاسخگو و مسئول باشند افزود: در برخی مواقع،   تصمیمات غلط و یا تاخیر‌های غیرموجه برای اخذ یکسری تصمیمات سبب بروز مشکل  و اسیب‌های جدی برای بخش تولید می‌شود و باید مدیران در این بخش مسئولانه‌تر عمل کنند.

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: باید مدیران فضای فعلی کشور و شرایط اقتصادی را درک و با بخش تولید بیشتر همراهی و از آنان حمایت کنند.

وی با بیان این که تا کنون در دستگاه قضایی سعی کردیم از ممنوع الخروجی و بازداشت‌های غیرضروری تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان جلوگیری کنیم گفت: طی این مدت به هیچ عنوان اجازه ندادیم بانک‌ها، واحد‌های تولیدی را قفل بزنند و یا ابزار و آلات و خطوط تولید را توقیف کنند.

اسپانلو افزود: تضمین مالکیت  یکی از موارد مهم برای تامین امینت سرمایه گذاری در استان است و به همین منظور یکی از اقدامات ویژه ما پیگیری صدو. ر سند مالکیت واحد‌های تولید است.

دادستان مرکز استان گلستاناز اختصاص یک روز ویژه برای بررسی مشکلات بخش تولید و بازرگانی استان خبر داد و گفت: در این روز  فعالان بخش تولید و سرمایه گذاری استان می‌توانند بدون واسطه  با مسئولان قضایی استان دیدار و مشکلات خود را طرح کنند تا در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پیگیری کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *