مورایس: سرمربیگری کره‌جنوبی؟ اطلاعی ندارم، اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد/ ادامه همکاری‌ام با سپاهان به بازی فردا بستگی ندارد

17:22 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: سرمربیگری کره‌جنوبی؟ اطلاعی ندارم، اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد/ ادامه همکاری‌ام با سپاهان به بازی فردا بستگی ندارد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فردا باید در فینال جام حذفی فرهنگ ایرانی را در ورزشگاه نشان بدهیم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی، اظهار داشت: در بازی آخر امسال هستیم و امیدوارم از تمام دیدار‌های لیگ و سپاهان لذت برده باشید، زیرا همه تیم‌ها کیفیت خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم فردا سازماندهی خوبی انجام شود تا مردم راحت به استادیوم بیایند و جوی که در ورزشگاه شاهد هستیم، فرهنگ ایران را نشان بدهد.

وی افزود: در فینال جام حذفی ۲ تیم خیلی خوب و باکیفیت مقابل هم قرار می‌‎گیرند. امیدوارم بتوانیم از لحاظ کیفی نمایندگان خوبی برای فوتبال ایران باشیم و فردا سپاهان و مس رفسنجان بازی خوبی را انجام بدهند.
 
سرمربی سپاهان درخصوص اینکه شاید عملکرد او را در طول ۲ فصل با قهرمانی یا ناکامی در بازی فردا بسنجند، گفت: راه‌های متفاوتی برای نگاه کردن به زندگی وجود دارد و این هم یک راه است.

مورایس درمورد آینده کاری‌اش با توجه به مطرح شدن نام خود به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی، توضیح داد: قبل و پس از هر بازی مسائل زیادی مطرح می‌شود و مردم می‌توانند درخصوص هر چیزی صحبت کنند. البته حتی به شایعات احترام می‌گذارم. فعلا اطلاعی ندارم، اما در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد. فقط می‌توانیم مطمئن باشیم که آن اتفاق رخ بدهد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا ادامه همکاری‌اش با سپاهان به قهرمانی در بازی فردا بستگی دارد، تاکید کرد: هیچ ندارد. فردا فینال جام حذفی است، اما به آینده من بستگی ندارد. آینده من به کیفیت من بستگی دارد. شاید برخی بگویند کیفیت من، بستگی به بازی فردای من داشته باشد که به آن احترام می‌گذارم، اما راحت هستم و مشکلی با هر اتفاقی ندارم که ممکن است در زندگی من بیفتد.

سرمربی سپاهان درمورد میزان شناخت خود از محرم نویدکیا به عنوان اسطوره این باشگاه، توضیح داد: برای او مثل خودم آرزوی موفقیت داشته و احترام خاصی برای نویدکیا قائل هستم.

مورایس درخصوص یورو ۲۰۲۴ و عملکرد پرتغال مقابل جمهوری چک، تصریح کرد: همیشه مهم است اینگونه مسابقات با برد شروع شود. این روز‌ها می‌بینید در اروپا کیفیت، ساختار و برنامه تیم‌ها به چه شکل است و چگونه پیش می‌روند. پرتغال هیچ حریف ساده‌ای در این تورنمنت ندارد و مهم این بود که کیفیت پیروزی را حتی در دقیقه آخر داشت.

وی درمورد میزان رضایتش از کیفیت سپاهان در این فصل و اینکه اگر با حواشی مثل کسر امتیاز و بازگشت آن رخ نمی‌داد، آیا تیمش جایگاه بهتری کسب نمی‌کرد، گفت: بابت اتفاقاتی که در طول فصل رخ داد، به عنوان یک انسان خوشحال نیستم، اما امیدوارم همه آینده خوبی داشته باشند. نمی‌توانم درمورد اگر صحبت‌ها کنم، زیرا با آن‌ها زندگی نمی‌کنیم، اما کیفیتی نداشتیم تا از پس این مشکلات بربیاییم. با این وجود بهترین خود را ارائه دادیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *