رئیس دیوان عدالت اداری در سفر به استان قم به در خواست‌های ۱۹۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

18:00 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دیوان عدالت اداری در سفر به استان قم به در خواست‌های ۱۹۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت قضایی همراه در شانزدهمین سفر استانی خود به استان قم با ۱۹۰ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در سفر استانی خود به اتفاق هیئت قضایی همراه وارد شهر مذهبی قم شد.

رئیس دیوان عدالت اداری در این سفر که با استقبال رئیس کل و جمعی از مدیران دادگستری استان قم همراه بود در اولین گام در دادگستری استان قم حاضر شد.

در این سفر برنامه ملاقات مردمی که برنامه‌ریزی شده و هدفمند بوده و با اطلاع‌رسانی قبلی صورت گرفت، ۱۹۰ نفر از ملاقات‌شوندگان درخواست‌های خود را به هیئت قضایی دیوان عدالت اداری ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، در باره زمانی چند روزه موضوع این درخواست‌ها و دستور مذکور توسط اداره پیگیری ویژه حوزه ریاست دیوان عدالت اداری بررسی و نتیجه طی تماس تلفنی به شخص درخواست دهنده اطلاع داده می‌شود.

گفتنی است؛ هیئت قضایی دیوان عدالت اداری قبل از هر سفر استانی با استخراج کارنامه تفصیلی آن استان در دیوان عدالت اداری که شامل: پرونده‌های پر بسامد آن استان به همراه آمار مقایسه‌ای نسبت به سال قبل، فهرست فراوانی موضوعات خواسته و پرونده‌های جریانی شعب اجرای احکام دیوان به تفکیک دستگاه‌های اجرایی طرف شکایت آن استان است با اطلاعات کامل از میزان تمکین‌پذیری دستگاه‌های اجرایی آن استان به قوانین و آرای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به استان موصوف سفر می‌کند و بر مبنای همین اطلاعات سرفصل‌های موضوعات جلسات با مدیران دستگاه‌های اجرایی و عناوین آموزشی کارگاه‌های تخصصی _ آموزشی آن استان تبیین می‌شود.

هیئت قضایی دیوان عدالت اداری در ادامه سفر استانی خود به استان قم در شورای اداری استان با حضور استاندار، فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *