مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مشکلات ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

15:32 - 29 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۶۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مشکلات ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان با ۳۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات و به مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در اقدام عملی در مسیر تحول و تعالی قوه قضاییه به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان در برنامه هفتگی ملاقات مردمی خود در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافت و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت.

القاصی، در این ملاقات مردمی به همراه ۲۲ نفر از مسئولان قضایی استان به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کرده و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی ۳۲۰ نفر، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را صادر کردند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های آزادی زندانی و عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

گفتنی است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *