شجاعی: فوتبال به طور کامل پاک نمی‌شود، اما شروع خوبی برای مبارزه با فساد بود

10:43 - 25 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شجاعی: فوتبال به طور کامل پاک نمی‌شود، اما شروع خوبی برای مبارزه با فساد بود
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: از آغاز مبارزه با فساد خیلی خوشحالم و امیدوارم ادامه دار باشد چون همیشه سعی کرده‌ام به اندازه خودم به فوتبال پاک کمک کنم.

خبرگزاری میزان - مسعود شجاعی در حاشیه کلاس مربیگری A آسیا، اظهار داشت: مطمئنا این کلاس‌ها اگر کلیشه نشوند به ما خیلی کمک می‌کنند. می‌توانیم از گفتمان و تجربیات هم استفاده کنیم. امیدوارم همانطور که فکر می‌کنم پربار باشد.

وی درباره عملکرد هفته‌های پایانی این تیم علیرغم یک شروع خوب، گفت: به خاطر بی انگیزگی بود. یک سری معیار‌ها را ما نداشتیم. مانند داشتن هوادار یا بحث مالی که انگیزه‌های بیرونی است. فکر می‌کنم این مساله به بازیکنان منتقل شد. علاوه بر بحث پاداش‌ها و قراردادها، مشکلات مالی عدیده هم داشتیم.

وی افزود: هیچ وقت با این مشکل در فوتبالم مواجه نشده بودم که یک تیم تا این حد بی انگیزه شود. نمی‌دانستم چگونه با آن مواجه شوم. تا جایی که عقلم می‌رسید و دوستان کمک می‌کردند سعی می‌کردم حرکت کنم، ولی متاسفانه نشد.

شجاعی در مورد اتفاقات اخیر و پرونده جدید فساد در فوتبال، عنوان کرد: به شخصه از این داستان خیلی خوشحالم. امیدوارم ادامه دار باشد و پیگیری شود. همیشه سعی کرده‌ام به اندازه خودم به فوتبال پاک کمک کنم. ماهیت خود فوتبال قشنگ است که می‌تواند پدیده‌ای بزرگ برای خوشحالی مردم باشد.

وی تصریح کرد: مطمئنا وقتی این مسائل دخیل می‌شوند از کیفیت و جذابیت فوتبال کاسته می‌شود که برای نسل‌های جدید یک الگوی خیلی بد است اگر ادامه دار باشد. امیدوارم مسئولین سفت و سخت پیگیری کنند تا همه عاملان مشخص شوند. هرچند مطمئنم فوتبال کامل پاک نمی‌شود، اما شروع خوبی بود.

ملی پوش و لژیونر اسبق فوتبال کشورمان درخصوص برنامه‌اش برای فصل آینده، اظهار داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. قرار است در هفته آینده با باشگاه هوادار مذاکره کنم.

شجاعی درمورد اینکه آیا به کار در باشگاه‌های بزرگ علاقه دارد، گفت: فرقی نمی‌کند. باشگاهی که زیرساخت و ساختار داشته باشد برای من ایده آل است تا بتوان در آن به راحتی کار کرد و تمرکز را روی فوتبال و درست کردن یک تیم خوب بگذاریم.

وی درمورد اینکه آیا از عملکردش در فصل گذشته راضی بوده، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم راضی بودم، ولی برای شروع بد نبود. مطمئنا راضی نیستم. ایده‌آلم چیز‌های دیگری بود. به خصوص در بازی آخر، اگر همانطور که شروع کردیم به پایان می‌رساندیم تقریبا همان چیزی بود که می‌خواستم، ولی این هم تجربه است. برای اولین بار بود با این شرایط مواجه می‌شدم. فکر می‌کنم درس بزرگی برای آینده‌ام بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *