صعود محمودپور به فینال مسابقات روئینگ بریکس کازان

17:09 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۹۰۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
صعود محمودپور به فینال مسابقات روئینگ بریکس کازان
امیرحسین محمودپور نماینده شایسته تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات روئینگ بریکس کازان در شانس مجدد دور مقدماتی در رقابتی سخت و دیدنی با حریفان قدر جهانی و اروپایی در رده دوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ بریکس کازان از امروز (پنجشنبه) آغاز شد که امیرحسین محمودپور نخستین نماینده شایسته ایران در تیم دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در دور مقدماتی سبک وزن تک نفره با دو حریف از روسیه، ارمنستان، بلاروس و قزاقستان به رقابتی جذاب و دیدنی پرداخت و با رکورد ۷:۱۹.۲۶۵ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به شانس مجدد راه یافت.

پاروزن شایسته کشورمان در شانس مجدد در رقابتی سخت با حریفان جهانی و اروپایی ارمنستان، روسیه و ازبکستان با رکورد ۷.۱۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

همچنین پیش از این کیمیا زارعی دیگر نماینده شایسته کشورمان در تعیین خط سبک وزن تک نفره در رقابتی سخت و دیدنی به مصاف حریفان قدر جهانی و اروپایی روسیه، امارات، بلاروس و قزاقستان رفت و با رکورد ۸.۱۸ دقیقه در رده چهارم قرار گرفت.

فینال مسابقات تک نفره فردا (جمعه ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود.

فرزین رضایی و سمانه کرمی هدایت تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات روئینگ بریکس کازان را برعهده دارند.

کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی نیز ترکیب این را در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهار نفره سنگین وزن و سبک وزن تشکیل می‌دهند.

مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *