اطلاعیه شماره سه ستاد انتخابات صداوسیما/ صداوسیما نظرسنجی‌هایی که در کانال‌ها و وبگاه‌ها به رسانهٔ ملی نسبت داده می‌شود را تکذیب کرد

16:17 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۹۰۰
اطلاعیه شماره سه ستاد انتخابات صداوسیما/ صداوسیما نظرسنجی‌هایی که در کانال‌ها و وبگاه‌ها به رسانهٔ ملی نسبت داده می‌شود را تکذیب کرد
ستاد انتخابات صدا و سیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نظرسنجی‌هایی را که در فضای مجازی و کانال‌ها و سایت‌ها به رسانه ملی نسبت داده می‌شود، تکذیب می‌کند.

خبرگزاری میزان - ستاد انتخابات صداوسیما در اطلاعیه شماره سه تاکید کرد:

نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان همواره و از جمله در دوره‌های مختلف انتخابات از دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها در میان مراکز تحقیقاتی در داخل و خارج کشور بوده است.

به همین علت در موارد متعدد در گذشته و نیز در چند روز اخیر از نام مرکز تحقیقات صدا و سیما برای اعتبار بخشی به برخی اطلاعات، سوء استفاده شده است.

لازم است یک بار دیگر به استحضار مردم شریف ایران و نیز فعالان سیاسی و رسانه‌ها رسانده شود که سازمان صدا و سیما تنها نظرسنجی‌هایی را می‌تواند تایید کند که رسما از طرف مرکز تحقیقات صدا و سیما منتشر می‌شود.

ستاد انتخابات صدا و سیما نظرسنجی‌هایی را که در فضای مجازی و کانال‌ها و سایت‌ها به رسانه ملی نسبت داده می‌شود، تکذیب می‌کند و فقط و فقط نظرسنجی‌هایی را از جانب سازمان صدا و سیما معتبر می‌داند که بصورت رسمی توسط مرکز تحقیقات این سازمان منتشر می‌شود؛ در غیر این صورت، مرکز تحقیقات صدا و سیما اعتبار نتایج این نظرسنجی‌های ادعایی را تایید نمی‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *