گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رئیس جمهور آینده باید با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره وارد عرصه مدیریت شود

8:45 - 24 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۷۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رئیس جمهور آینده باید با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره وارد عرصه مدیریت شود
نماینده مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید نگاه ویژه‌ای به عمران و آبادانی کشور داشته باشد گفت: وی باید با اولویت تمام کردن پروژه‌های نیمه تمام وارد عرصه مدیریت قوه مجریه شود.

خبرگزاری میزان - انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به رعایت اخلاق در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: داوطلبان باید از تهمت زدن و لجن پراکنی علیه دیگر نامزد‌ها باید پرهیز کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم ایران حتما انتخاب خوب و درستی در این دوره خواهند داشت ادامه داد: رئیس جمهور آینده باید با اولویت تمام کردن پروژه‌های نیمه تمام وارد عرصه مدیریت قوه مجریه شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید نگاه ویژه‌ای به عمران و آبادانی کشور داشته باشد اظهار کرد: رئیس جمهور شهید اقدامات زیربنایی زیادی را شروع کرده بود، اما متاسفانه عمرشان کفاف نداد تا آن‌ها را به نتیجه برساند و شخصی که در این سمت انتخاب می‌شود باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *