رئیس کل دادگستری هرمزگان به درخواست ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

16:33 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۵۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان به درخواست ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم از حوزه قضایی شهرستان رودان بازدید و به درخواست ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با همراهی معاونین خود و جمعی از مسئولان قضایی، عازم شهرستان رودان شد و از این حوزه قضایی بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از ساختمان دادگستری و دادسرای شهرستان رودان با حضور در شعب مختلف ضمن بازرسی و اطلاع از عملکرد این حوزه قضایی، با قضات و کارکنان اداری به گفت‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

وی همچنین پس از مطالعه پرونده‌های مختلف و استماع گزارش مسئولان بر لزوم توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید، امیر حسین فیوضی رئیس حوزه قضایی شهرستان رودان، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این حوزه قضایی ارائه کرد.

همچنین در ادامه، دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان در محل ساختمان دادگستری شهرستان رودان برگزار شد.

در جریان برگزاری این دیدار مردمی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونین وی به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در شهرستان رودان رسیدگی کردند و در خصوص مطالب مطرح شده دستورات لازم را کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه مسئولان قضایی با متن مردم، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی ضمن حضور در جمع مردم و اطلاع از مشکلات آن‌ها، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مطالب مطرح شده صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر این مطلب که درخواست‌های مردم شهرستان رودان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف از این دیدار، بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردم از نزدیک بود و بدون تردید، حضور در جمع مردم، ثمرات زیادی دارد و به همین دلیل، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین برنامه‌های دیدار مسئولان قضایی با مردم را در راستای تکریم مراجعان و حفظ حقوق شهروندی برشمرد و گفت: طی دستورالعمل ویژه‌ای همه رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان مکلف به اجرای منظم دیدار‌های مردمی شده‌اند.

انتهای پیام /


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *