«فصل چهاردهم» انتخابات در رادیو اقتصاد

14:48 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۵۴۰
«فصل چهاردهم» انتخابات در رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد، ویژه‌ برنامه «فصل چهاردهم» را به مناسبت آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رویکرد اقتصادی تدارک دیده است.

خبرگزاری میزان - مهدی شیار مدیرگروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد، با تاکید بر اهمیت تبیین موضوعات اقتصادی در رفتار انتخاباتی مردم گفت: مدیریت شرایط اقتصادی کلان و عواملی مانند رشد اقتصادی پایدار و کاهش تورم، مهم‌ترین انتظارات مردم از رئیس دولت آینده است و بر آرای آن‌ها در انتخاب رئیس جمهور تاثیرگذار خواهد بود؛ از این رو، ویژه برنامه انتخاباتی «فصل چهاردهم» با هدف تبیین سیاست‌ها و اولویت‌های اقتصادی مناسب و قابل اجرا در دولت آینده روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: در این برنامه کارشناسان و چهره‌های مطرح اقتصادی، نظرات خود را در مورد چالش‌های اقتصادی حال و آینده کشور بیان و مهمترین مسائل و وعده‌های اقتصادی در انتخابات را بررسی می‌کنند. لزوم توجه دولت آینده به تقویت بخش خصوصی، از موارد مهمی است که در تحلیل‌های برنامه به آن پرداخته می‌شود.

شیار با اشاره به اهمیت دیپلماسی اقتصادی در پیشبرد اهداف توسعه کشور تصریح کرد: واکاوی و تاکید بر نقش مثبت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای افزایش اقتدار اقتصادی کشور در حوزه بین الملل، از دیگر محور‌های گفتگو در برنامه «فصل چهاردهم» است.

مدیرگروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد با بیان اینکه گزینش خوب و آگاهانه همواره از توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری بوده است، گفت: آیتم ویژه‌ای برای بازتاب رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم انتخاب فرد اصلح در برنامه تدارک دیده شده است.

وی در پایان افزود: بخش گزارشی این برنامه، مروری بر روند انتخابات دارد و تازه‌ترین خبر‌های انتخاباتی را به اطلاع شنوندگان می‌رساند.

پخش برنامه «فصل چهاردهم» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه است که تا ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت. حمیدرضا کجوری و الهام مصطفوی تهیه‌کنندگی و ناصر خیرخواه گویندگی برنامه را بر عهده دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *