ملاقات مردمی مسئولان قضایی گلستان در شهرستان آزادشهر برگزار شد

16:11 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۵۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ملاقات مردمی مسئولان قضایی گلستان در شهرستان آزادشهر برگزار شد
مسئولان قضایی گلستان در ادامه دیدار‌های مردمی خود در شهرستان‌های مختلف استان، با حضور در شهرستان آزادشهر با اهالی نگین‌شهر در مسجد جامع آن دیدار کردند.

خبرگزاری میزان- مسئولان قضایی گلستان در جریان ملاقات مردمی که در مسجد جامع نگین‌شهر شهرستان آزادشهر برگزار شد با ۳۵۰ نفر از اهالی ملاقات کرده و به مشکلات حقوقی و قضایی آنها رسیدگی کردند. 

رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه این دیدار از تشکیل پرونده پیگیری حقوق عامه برای نگین‌شهر خبر داد و گفت: همه مسائل، مشکلات و درخواست‌های طرح شده از سوی اهالی و مسئولان در این نشست، دسته‌بندی و در قالب پرونده حقوق حقوق عامه از سوی رئیس دادگستری و دادستان شهرستان آزادشهر با نظارت دادستان مرکز استان تا زمان رسیدن به نتیجه، پیگیری می‌شود.

حیدر آسیابی در این ادامه این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به حضور پُرشور مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

وی همچنین با خانواده شهید محمدزاده در این شهر دیدار کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ما در دادگستری، قدردانی از خانواده‌های شهدا به ویژه همسران شهداست که با صبر زینبی، یادگاران این شهدا را پرورش دادند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در دادگستری استان این افتخار را داریم که بخش قابل توجهی از همکاران ما از خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

شهید عباس محمدزاده اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه دهلران به شهادت رسید.از این شهید والامقام‌۴ فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *