قدردانی جمعی از بزرگان ورزش از وزیر ورزش برای اجرای طرح بیمه تکمیلی پیشکسوتان

14:11 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۵۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
قدردانی جمعی از بزرگان ورزش از وزیر ورزش برای اجرای طرح بیمه تکمیلی پیشکسوتان
جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش با حضور در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از وزیر ورزش و جوانان برای اجرای طرح بیمه تکمیلی پیشکسوتان تقدیر و تشکر کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، محمد نصیری، دارنده ۱۲ مدال جهان و المپیک وزنه برداری، محمدعلی صنعتکاران، محمدابراهیم سیف‌پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر و علی اکبر جیرسرائی از پیشکسوتان بزرگ کشتی با حضور در صندوق حمایت با عباس واحدی، مدیرعامل صندوق دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست بزرگان ورزش ضمن تبریک به واحدی برای انتصاب در مدیریت صندوق، از برنامه‌های اخیر در حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان قدردانی کرده و رایگان کردن بیمه تکمیلی از سوی وزیر ورزش و جوانان برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک و ارتقاء خدمات بیمه برای تمام ورزشکاران را امری بزرگ و بی سابقه خواندند.

واحدی: هدف ما جلب رضایت اعضا و رعایت شأن آن‌ها است

در این نشست واحدی ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشحالی از حضور در این جمع با ارائه گزارشی از اقدامات صندوق طی چند ماه اخیر به ارتقاء سطح خدمات بیمه تکمیلی قهرمانان، مدال‌آوران و پیشکسوتان ورزش کشور اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهمی که از ابتدای حضورم در صندوق توسط وزیر ورزش و جوانان به بنده ابلاغ و بر آن تأکید شد، ارتقاء خدمات بیمه‌ای قهرمانان و پیشکسوتان متناسب شأن و منزلت این عزیزان بود که بحمدالله با حمایت شخص ایشان و تأمین منابع مالی لازم این مهم انجام پذیرفت.

رایگان شدن بیمه تکمیلی مدال آوران المپیک و پارالمپیک و همسران آن‌ها

وی به برخی ویژگی‌های خدمت جدید صندوق اشاره کرد و گفت: در هر دو طرح عادی و ویژه بیمه، خدمات درمانی به مدال آوران المپیک و پارالمپیک یعنی اعضای محترم گروه یک و همسران گرامی ایشان رایگان خواهد بود.

واحدی با تاکید بر اینکه طرح عادی بیمه تکمیلی برای گروه ۲، ۳ و ۴ نیز رایگان است، اظهار داشت: با وجود دو برابر شدن سقف تعهدات بیمه گر، تمامی اعضا نسبت به سال گذشته در طرح ویژه نیز مبلغ حق بیمه کمتری پرداخت خواهند کرد و برای تمامی گروه‌ها سهم ورزشکاران و پیشکسوتان در پرداخت هزینه‌های درمانی از ۳۰ درصد سال گذشته به ۱۰ درصد کاهش یافت و این ۱۰ درصد نیز همانگونه که گفته شد برای گروه یک توسط صندوق پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف ما این است تا بخش کوچکی از زحماتِ شما بزرگان و افتخارآفرینان ورزش کشور را آنطور که در شأن و منزلت شماست جبران کنیم. قدردان زحمات بزرگان و نام آوران ورزش کشور هستیم. تکریم، حمایت و جلب رضایت و رعایت شأن شما بزرگان هدف اصلی صندوق است و سعی می‌کنیم با جدیت این مسیر را ادامه دهیم.

مدیرعامل صندوق با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های وزیر ورزش و جوانان موضوعات مرتبط با پیشکسوتان ورزش و دیدار با آنان و اطلاع از مشکلات آن‌ها می‌باشد، عیادت‌ها و ملاقات‌های مکرر وزیر با پیشکسوتان طی کمتر از یکسال مسوولیت و دستورات صادره توسط ایشان در این دیدار‌ها جهت رفع مشکلات این عزیزان را مؤید این مساله دانست. 

صنعتکاران: رایگان کردن بیمه تکمیلی از سوی وزیر ورزش اقدامی ارزنده بود

محمدعلی صنعتکاران، دارنده نشان برنز بازی‌های المپیک ۱۹۶۴، در این نشست گفت: خوشحال هستم که این جلسه برگزار شد چرا که نکات مثبتی در آن مطرح شد. رایگان کردن بیمه تکمیلی از سوی وزیر ورزش اقدامی ارزنده بود.

وی افزود: امیدواریم روزی برسد که این خدمات بیشتر شود تا قهرمانان دلشان خوش باشد از دسترنج سال‌ها تلاش خود و مدالهایشان بهره‌مند شده اند.

نصیری: در رأس ورزش ما فردی شایسته قرار دارد

محمد نصیری اسطوره وزنه برداری و دارنده مدال‌های المپیک مکزیکو، مونیخ و مونترال گفت: نشست امروز برای من بسیار مهم بود. دیدار پیشکسوتان و شنیدن نقطه نظرات آن‌ها امری مثبت از سوی مدیر عامل صندوق است.

نصیری تأکید کرد: خوشبختانه در رأس ورزش کشور ما فردی شایسته قرار دارد. آقای کیومرث هاشمی دوست ما هستند و همیشه پیگیر امور ورزشکاران بوده اند و این اقدام اخیر نشان از سطح دغدغه و حمایت ایشان دارد.

جوادی: رایگان شدن بیمه برای پیشکسوتانی که بازنشستگی و بیمه ندارند، بسیار ارزشمند بود

ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلای جهان و مدال برنز المپیک مونیخ ۱۹۷۲ گفت: از اقدامات انجام شده صندوق کمال تشکر را دارم. بسیاری از پیشکسوتان بیمه و بازنشستگی ندارند و پرداخت مبلغ حق بیمه برای آن‌ها سنگین بود که با رایگان شدن بیمه تکمیلی بخشی از دغدغه آن‌ها در این خصوص مرتفع شد و از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل صندوق تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در مورد مستمری هم همیشه صحبت بوده است و امیدواریم این موضوع جدی‌تر مورد بررسی قرار گرفته شود. واقعیت این است که بسیاری از افتخارآفرینان سال‌های دور ورزش کشور، در این سال‌های باقی مانده عمر خود انتظار دارند بیشتر مورد توجه و حمایت باشند. آن‌ها جوانی و عمر خود را در پای افتخار آفرینی برای کشور گذاشته اند و با دیده شدن این زحمات در مقابل خانواده خود احساس سربلندی خواهند کرد.

پرافتخارترین سبک وزن تاریخ کشتی آزاد ایران افزود: یکی از برنامه‌های خوب صندوق برگزاری مراسم‌های تجلیل است. تا قبل از این مراسم ها، ما پیشکسوتان یکدیگر را در مراسم‌های ختم می‌دیدم؛ ولی مراسم‌های تجلیل بهانه‌ای برای تازه کردن دیدار با دوستان و یاران ورزشی است، که نه تنها از کشتی بلکه از رشته‌های دیگر ورزش نیز هستند. ما خاطرات خوشی را با هم در مسابقات المپیک و آسیایی داشتیم و مراسم‌ها فرصتی برای زنده کردن آن‌ها و یادآوری روزگار خوش است.

سیف پور: خدمات جدید بیمه گام بزرگ صندوق در حمایت از اعضا بود

محمد ابراهیم سیف پور قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک رم خطاب به واحدی مدیرعامل صندوق گفت: حضور شما در صندوق را به فال نیک گرفته و حمایت‌های بیمه‌ای انجام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان را گامی بزرگ در راستای حمایت از اعضای صندوق می‌دانم.

وی تصریح کرد: امیدوارم حمایت‌ها و خدمات صندوق ادامه دار باشد و روز به روز بهتر شود. پیشکسوتان زحمت خود را کشیده اند و حالا باید به آن‌ها در شأن و مقامشان رسیدگی شود.

برزگر: وزیر ورزش و جوانان مورد تأیید ما پیشکسوتان است

منصور برزگر قهرمان جهان، المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه کیومرث هاشمی مورد تأیید ما پیشکسوتان است، گفت: امیدواریم فرصت خدمتگذاری بیشتر به ایشان داده شود. رایگان کردن بیمه تکمیلی، اقدام بزرگ و بی سابقه‌ای از سوی وزیر ورزش بود که قدردان آن هستیم.

قهرمان المپیک ادامه داد: هر مدیری آثاری از خود به جای می‌گذارد. این اقدام برجسته در کارنامه مدیریتی آقای واحدی برجسته و قابل تحسین خواهد بود.

وی افزود: برخی از پیشکسوتان در شرایط مساعدی قرار ندارند و شرمنده خانواده خود هستند امیدواریم حمایت‌های صندوق در مسیری پیش برود که شاهد عزتمندی هرچه بیشتر پیشکسوتان باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *