شرط حداکثر سابقه خدمت برای ایثارگران متقاضی شرکت در آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی افزایش یافت

7:48 - 23 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۴۶۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شرط حداکثر سابقه خدمت برای ایثارگران متقاضی شرکت در آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی افزایش یافت
مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه از افزایش شرط حداکثر سابقه خدمت برای ایثارگران همکار متقاضی شرکت در آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - سید محمود حسینی اصل؛ مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه گفت: در راستای پیگیری مطالبات و اجابت به درخواست ایثارگران همکار تبدیل وضعیت اداری به قضایی مبنی بر افزایش شرط حداکثر سابقه خدمت موضوع در دستور کار این امور قرار گرفت که با مساعدت ادارات کل جذب و گزینش و کارگزینی قضات و با حمایت معاون محترم منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تسهیلات زیر تصویب شد.

۱- آزادگان، جانبازان بالای ۴۰٪، رزمنده بالای ۱۸ ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهید (با دارابودن حداکثر ۲۵ سال سابقه خدمت و ارائه تعهد خدمت ۱۰ ساله از زمان صدور ابلاغ قضایی).

۲- جانبازان زیر ۴۰ درصد، رزمندگان از ۶ ماه رزمندگی تا ۱۸ ماه، خواهر، برادر، پدر و مادر شهید؛ همسر و فرزند جانباز و آزاده؛ (با دارا بودن حداکثر ۲۰ سال سابقه خدمت و ارائه تعهد خدمت ۱۰ ساله از زمان صدور ابلاغ قضایی).

نظر به برگزاری آزمون مذکور در بسیاری از استان ها، مقرر گردید این تسهیلات برای مشمولین در اولین فرصت (دوره آتی) در سراسر کشور اجرایی شود.

گفتنی است، مطابق تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرط حداکثر سن نیز حذف شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *