آتش‌سوزی کارخانه تولید لاستیک در شهریار ۵۰ مصدوم برجای گذاشت

17:09 - 21 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۴۱۱
آتش‌سوزی کارخانه تولید لاستیک در شهریار ۵۰ مصدوم برجای گذاشت
رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت ۵۰ نفر در آتش‌سوزی کارخانه تولید لاستیک در شهرک سعیدآباد در جاده شهریار خبر داد.

خبرگزاری میزان - جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارخانه تولید لاستیک در شهرک سعیدآباد در جاده شهریار به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: محدوده شهرک سعیدآباد خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران است و به درخواست آتش‌نشانان آن منطقه دو ایستگاه آتش نشانی در تهران به همراه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، ۲۰۰ متر از انبار هزار متری یک کارخانه با کاربری تولید لاستیک موتور و دوچرخه دچار آتش سوزی شده است و دود زیادی هم از آنجا متصاعد می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لاستیک بسیار قابل اشتعال است، گفت: آتش به سرعت در حال سرایت به اطراف بود که آتش نشانان همزمان با عملیات خاموش کردن آتش با استفاده از آب و کف و دستگاه لیفتراک، عملیات جداسازی را آغاز کردند.

ملکی افزود: آتش نشانان موفق شدند میان قسمت‌های شعله ور با قسمتی که هنوز آتش به آنجا سرایت نکرده بود، فاصله ایجاد کرده و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کنند.

طبق اعلام صدا و سیما؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش کنترل و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد، گفت: در این حادثه چند نفر دچار مشکلات تنفسی و سوختگی سطحی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

۵۰ مصدوم در حادثه آتش‌سوزی کارخانه لاستیک شهریار

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از مصدومیت ۵۰ نفر در آتش‌سوزی کارخانه تولید لاستیک خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند و ۳۲ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: آتش سوزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *