عامل شرارت در شهرک غرب تهران دستگیر شد

14:13 - 21 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۳۷۰
عامل شرارت در شهرک غرب تهران دستگیر شد
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی شرارت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و حمله به‌سمت شهروندان در خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در اواخر فروردین ماه سال جاری در پاساژ گلستان خیابان ایران زمین شهرک غرب و ایجاد رعب و وحشت و حمله بسمت شهروندان به سبب اهمیت موضوع، مراتب در دستور کار تیمی ویژه از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

راستی ادامه داد: پس از تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شگرد‌های پلیسی و اطلاعاتی سرانجام روز گذشته ماموران پلیس موفق به شناسایی ۲ نفر از متهمین اصلی پرونده در محله‌های ستاری و جنت آباد تهران شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در دو اقدام غافلگیرانه و ضربتی و جداگانه، موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه متهمین به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده‌اند ادامه داد:متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس با اشرافیت، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *