آموزش انتخاب درست در «دوربین ۷» و «مثبت آموزش»

13:39 - 21 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۳۵۶
آموزش انتخاب درست در «دوربین ۷» و «مثبت آموزش»
شمارش معکوس برای برپایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده، بر همین اساس برنامه «دوربین ۷» و «مثبت آموزش» نیز با حال و هوای انتخاباتی روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه آموزش سیما، شمارش معکوس برای برپایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده، بر همین اساس شبکه آموزش با برنامه‌های «دوربین ۷» و «مثبت آموزش» با هدف آشنایی مردم با انتخاب درست با دعوت از کارشناسان این حوزه، خانواده‌ها را با ضرورت انتخاب درست و صحیح آشنا می‌کند.

کارشناسان در برنامه «مثبت آموزش» به مخاطبان شبکه آموزش می‌آموزند، برای اینکه قدرت انتخاب را در فرزندتان ایجاد کنید، می‌توانید علاوه براینکه یک دو راهی یا چند راهی در جلوی پای او بگذارید، در کنارش هم به او بگویید که هر کدام از راه‌هایی که انتخاب می‌کند چه خوبی‌ها وچه بدی‌هایی دارد و آن‌ها را با هم مقایسه کند واینکه گزینه‌های خوب و بد کدامند و بسته به نحوه تصمیم گیری برای تصمیمات بعدی، چه برایشان پیش خواهد آمد.

برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و … می‌پردازد.

این برنامه هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

همچنین برنامه «دوربین ۷» به تهیه کنندگی هادی خدادی هر روز حوالی ساعت ۱۲:۱۰ و ۲۰:۳۰ ا از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *