رئیس کل دادگستری مازندران از محاکم تجدید نظر استان بازدید کرد

13:00 - 20 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۱۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران از محاکم تجدید نظر استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری مازندران با هدف بررسی وضعیت کمی و کیفی رسیدگی به پرونده‌های قضایی، اطلاع از مشکلات و نیازمندی‌های همکاران قضایی و اداری از محاکم تجدید نظر استان بازدید کرد.  

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی صبح امروز از شعب دادگاه و دفاتر دادگاه‌های تجدید نظر استان مازندران بازدید و با قضات و کارمندان گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید گفت: امروز همکاران به بیان مشکلات کاری خود پرداختند و وظیفه ما به عنوان مسئول این است کمبود‌ها و نیاز‌های مطرح شده توسط همکاران را پیگیری کنیم.

پوریانی با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران تجدید نظر تصریح کرد: استان مازندران با تراکم ورودی پرونده روبروست و همکاران نیز دلسوزانه و جهادی در حال رسیدگی هستند و بی‌شک رعایت نظم و انضباط کاری در تعیین تکلیف پرونده‌ها بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با اشاره به ضرورت اتقان آرا گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان، برای تسریع در رسیدگی و اتقان آرا با هدف صیانت از حقوق عامه و کسب رضایتمندی مردم در تلاش است و آماده دریافت پیشنهادات و راهکار‌های همکاران برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی بهتر به پرونده‌ها است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *