گزارش|

کدام بازیکنان پرسپولیس در اولویت تمدید قرارداد هستند؟/ مورد عجیب صادقی و امیری

0:21 - 19 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کدام بازیکنان پرسپولیس در اولویت تمدید قرارداد هستند؟/ مورد عجیب صادقی و امیری
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به سایر هم تیمی‌های خود برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان در فصل پیش رو را خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - همزمان با نهایی شدن فهرست بازیکنان خروجی تیم فوتبال پرسپولیس اوسمار ویه‌را اسامی نفرات مورد نظرش برای تمدید قرارداد و جذب را هم در اختیار مدیران این باشگاه قرار داده است تا باشگاه بر اساس اولویت‌های تعیین شده امور مربوط به آن را انجام دهد.

۳ نفر از بازیکنانی که در صدر فهرست تمدیدی‌های سرخپوشان قرار دارند ۳ بازیکن تأثیرگذار این تیم در فصلی که گذشت هستند؛ مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی.

البته در این میان اوسمار خواستار تمدید قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش و مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس نیز شده است تا نشان دهد این مدافع نیز جایگاه خاصی در تفکرات تاکتیکی سرمربی برزیلی برای فصل پیش رو دارد.

البته تعداد دیگری از بازیکنان پرسپولیس از جمله امیری، عالیشاه، آل‌کثیر، سعید صادقی، سروش رفیعی و ... هم قراردادهایشان در انتهای این فصل به پایان می‌رسد که اوسمار بر اساس اولویت‌های مورد نظرش فهرست آن‌ها را نیز به باشگاه داده است تا به ترتیب، امور مربوط به تمدید قرارداد آن‌ها انجام شود.

به عبارت دقیق‌تر ۱۲ بازیکن پرسپولیس قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد که تعدادی از آن‌ها بالای ۳۰ سال سن دارند که این موضوع تردید‌هایی را درباره ادامه حضور آن‌ها در پرسپولیس ایجاد کرده است، از طرفی تعدادی زیادی از این بازیکنان از بازیکنان باتجربه و مورد علاقه هواداران هستند که از قضا نقش بسزایی هم در موفقیت‌های سال‌های اخیر سرخپوشان داشته‌اند، اما از سوی دیگر سن بالای آن‌ها و محدودیت‌های لیستی باعث عدم اجماع در ادامه همکاری با آن‌ها شده است چراکه شاید جدایی آن‌ها در این مقطع چندان به مذاق آن‌ها و هوادارانشان خوش نیاید و تیم را وارد حاشیه کند که همین موضوع سبب ایجاد به نوعی رودربایستی بین مدیران و کادرفنی با این نفرات شده است.

در هر حال باتوجه به توصیه‌های اوسمار به مدیریت سرخپوشان تعدادی از این نفرات نیز در فضای تمدید و برخی قطع همکاری قرار دارند که سرمربی برزیلی جدایی قطعی آن‌ها را منوط به جذب بازیکنان مدنظرش در خطوط مختلف کرده است.

همانطور که پیشتر عنوان شد گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت هنانوف و دانیال اسماعیلی‌فر در پایان فصل، بازیکن آزاد خواهند شد که جدایی فرجی و هنانوف تا حدود زیادی قطعی شده گولسیانی در آستانه در‌های خروجی قرار دارد.

 

کدام بازیکنان پرسپولیس در اولویت تمدید قرارداد هستند؟/ مورد عجیب صادقی و امیری

عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه هم دیگر بازیکنانی هستند که قراردادشان تمام شده، اما مشکلی برای ادامه حضور نخواهد داشت.

سینا اسدبیگی، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی هم در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. خروج اسدبیگی تقریباً قطعی شده، اما درباره صادقی اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسد.

اسدبیگی با توجه به حضور ریگی و جذب خدابنده‌لو و احتمال تمدید رفیعی و بازگشت سرلک و عمری به احتمال زیاد راه خروج را پیش می‌گیرد تا بتواند بیشتر بازی کند. 

از سوی دیگر صادقی بعد از جذب اوستون اورونوف و تبدیل شدن این بازیکن ازبک به ستاره مورد علاقه هواداران، فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد و از طرفی درگیر حواشی شد که نمونه آخر آن مصدومیت عجیبش بود که نارضایتی مدیران و کادرفنی پرسپولیس را به همراه داشت.

اگر شرایط به همین منوال پیش برود صادقی احتمالاً پرسپولیس را ترک و راهی تیمی می‌شود که به عنوان بازیکن اصلی بیشتر بازی کند. 

همانطور که عنوان شد مهدی ترابی برای ماندن در پرسپولیس نیاز به پیشنهاد مالی مطلوب دارد و احتمال ماندنش بیشتر از رفتنش است. امیری و رفیعی هم به احتمال خیلی زیاد ماندنی خواهند شد.

البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که با بازگشت بازیکنان قرضی پرسپولیس فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم پرتر از قبل خواهد شد و مجبور هستند تعداد بیشتری بازیکن را برای جذب نفرات مورد نظر اوسمار از فهرست خود خارج کنند. 

سربازی میلاد سرلک و محمد عمری پیش از آغاز فصل جدید به پایان می‌رسد و آن‌ها با توجه به مدت باقیمانده از قراردادهایشان ملوان را به مقصد بازگشت به پرسپولیس ترک خواهند کرد. 

مهدی عبدی (تراکتور) و احمد گوهری (آلومینیوم اراک) نیز دیگر بازیکنانی هستند که با اتمام قرارداد قرضی‌شان به پرسپولیس بازخواهند گشت تا تکلیفشان مشخص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *