باقری: ظرفیت‌‎های ویژه‌ای در چارچوب ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان داریم

11:04 - 16 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۶۳۶
باقری: ظرفیت‌‎های ویژه‌ای در چارچوب ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان داریم
سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به اقدام برخی کشورها در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت که هرگاه تشحیص داده شود، ظرفیت‌های موجود در چارچوب ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان فعال خواهد شد.

خبرگزاری میزان – علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، روز چهارشنبه، ۱۶ خرداد در حاشیه نشست هیئت دولت در واکنش به گام‌های ضدایرانی برخی کشورها در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در چارچوب معاهده ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان داشتیم و داریم.

باقری، اظهار کرد: هرگاه بنابر مصالح کشور و اولویت‌های سازمان انرژی اتمی تشخیص داده شود، ظرفیت‌های مورد نظر فعال خواهد شد.

سرپرست وزارت امور خارجه در بخشی دیگر درباره سفر منطقه‎ای به لبنان و سوریه، گفت: لازم بود بر استمرار و استحکام سیاست جمهوری اسلامی ایران در عرصه ثبات‌بخشی در منطقه و همچنین حمایت از مقاومت به عنوان یک بازیگر و یک نهاد ثبات‌ساز در منطقه تاکید کنیم؛ سفرم به لبنان و سوریه در این چارچوب بود.

مقام ارشد وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه دیدارهای بسیار خوبی با مقام‎های لبنان و سوریه صورت گرفت، تاکید کرد: همچنین دیدار‌های بسیار خوب و موفقی هم با بازیگران اصلی صحنه مقاومت در لبنان و فلسطین، چه در سوریه و چه در لبنان داشتیم.

باقری، گفت: در سفر به لبنان و سوریه، رویکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه حمایت از مقاومت مجددا مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *