مسئولان قضایی استان سمنان از ابتدای سال به مشکلات ۶ هزار و ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
خبرگزاری میزان - حجتالاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان سیاست منسجم و کلان قوه قضاییه در استان برای موضوع ملاقات مردمی را بر پایه نهضت رو به پیشرفت و بالنده در اشتیاق به شنیدن درد و دلهای مراجعین و رفع مشکلات آنان دانسته است.
حجتالاسلام والمسلمین اکبری ضمن تاکید بر رفتار صادقانه، صریح و شفاف با مردم گفت: گفتوگوی چهره به چهره با مردم و استماع مسائل و رفع مشکلات آنان برکات ارزشمندی دارد و نقش بسزایی در تثبیت و توسعه نگرش راهبردی در افزایش اعتماد مراجعین به دستگاه قضایی و البته نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا میکند.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغی ریاست قوه قضاییه مبنی بر حفظ و استمرار برقراری ارتباط با مردم، دیدار و گفتوگوی چهره به چهره با مراجعین در خصوص حل مشکلات، معضلات، ارشاد قانونی و اقناع منطقی شهروندان را به عنوان یک تکلیف مورد پیگیری قرار داده است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: به مشکلات تعداد ۶ هزار و ۸۶ نفر طی دو ماهه گذشته رسیدگی شد که نسبت به سال گذشته رشد ده درصدی داشته است. همچنین در این دیدارها اهتمام جدی برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعین وجود دارد.
گفتنی است ملاقات کنندگان میتوانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان سمنان به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ با تعیین آخرین وقت مجاز با مسئولان قضایی دیدار کنند و شهروندان استان از طریق پیام رسانهای ایتا و روبیکا به نشانی @akbari_dadsm از آخرین اخبار و زمان دقیق برگزاری میزهای خدمت با رئیس کل دادگستری استان سمنان مطلع شوند
انتهای پیام/