اظهارات حاجیلوئیان و والی‌زاده پس از طلای مسابقات جام تختی

8:15 - 13 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۲۹۴
اظهارات حاجیلوئیان و والی‌زاده پس از طلای مسابقات جام تختی
قهرمانان اوزان ۹۷ و ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، درباره این تورنمنت اظهاراتی را بیان کردند.

خبرگزاری میزان - چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۰ و ۱۱ خردادماه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد.

مهدی حاجیلوئیان، قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم با بیان اینکه جام تختی سطح بالایی داشت، گفت: جام تختی یکی از بزرگترین مسابقات داخلی است و با تصمیم مشترک با کادر فنی یک در وزن بالاتر در این مسابقات کشتی گرفتم و خدارا شکر می‌کنم که توانستم نتیجه بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که نفرات وزن ۹۷ کیلوی تیم ملی طی سال‌های اخیر جابه‌جا شده‌اند، آیا می‌تواند این وزن را به‌نام خودش ثبت کند، ابراز داشت: وزن ۹۷ سطح بالایی دارد، بردن و سطح یک ماندن در این وزن واقعا سخت است، اما من هم تلاش خود را خواهم کرد.

میلاد والی‌زاده، کشتی‌گیر جوان کشورمان پس از کسب مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم با بیان اینکه خداراشاکرم توانستم در این وزن پیروز شوم، گفت: قبلا با مهدی ویسی حریف فینال چندین بار کشتی گرفته بودیم و از کشتی یکدیگر شناخت داشتیم. کشتی حساسی بود، به لطف خدا توانستم پیروز میدان شوم

وی با بیان اینکه هدف نخستش کسب مدال طلا در مسابقات جام تختی بود، گفت: پس از ورود به اردو و جلب نظر و تصمیم کادر فنی، به هر مسابقه‌ای که اعزام شوم با تمام قدرت، برای پیروزی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *