درویش: قهرمانی پرسپولیس را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد/ پروین: تا حالا این‌قدر زجر نکشیده بودم

21:27 - 12 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۲۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: قهرمانی پرسپولیس را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد/ پروین: تا حالا این‌قدر زجر نکشیده بودم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید این قهرمانی تیم را به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد.

خبرگزاری میزان - رضا درویش پس از کسب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران پرشمار پرسپولیس در سراسر ایران تبریک می‌گویم. امروز را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد. استادیوم پر بود و شاید ۵۰-۴۰ هزار هوادار نیز بیرون منتظر ماندند.

وی افزود: نظم خوبی در استادیوم حاکم بود و هواداران به جز تشویق تیم خود، کار دیگری نداشتند. یک لحظه هم از تشویق عقب‌نشینی نکردند. این مردم شایسته بهترین‌ها هستند. این برد شاید بتواند مقداری از این محبت‌ها را جبران کند. باید از شبکه سه که تمام مراحل پخش برای نشان دادن صحنه‌های قشنگ را برای میلیون‌ها نفری که نتوانستند این صحنه‌های زیبا را در ورزشگاه ببینند، تشکر کنم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از بانک شهر داشته باشم که در همین ۶-۵ روز اخیر نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به پرسپولیس تزریق کرد. یقین دارم با این پشتیبانی می‌توانیم در آینده خود را برای تقابل با تیم‌های مدعی در آسیا آماده کنیم. هرچند بضاعت آنچنانی نداریم، اما باید در حد خود با غیرت ایرانی، صحنه‌های زیبایی را ایجاد کنیم.

پروین: تماشای بازی زجر آور بود، اما این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم

علی پروین در پایان این دیدار، اظهار داشت: ما تا به حال انقدر در تماشای بازی زجر نکشیده بودیم، نشستن و بازی را تماشا کردن خیلی سخت بود، مبارک مردم باشد، دست درویش و هیات مدیره درد نکند، مخصوصا بازیکنان که زحمت کشیدند. این پیروزی مبارک همه مردم باشد.

وی در ادامه افزود: فوتبال یعنی همین، شما یک بار در تلویزیون گفتید که فوتبال بازی می‌کنید که لذت ببرید؛ نه اینکه بازی میکنید و درگیری می‌شوید. حالا که بازی تمام شده است یک خواهشی دارم از همه، وقتی داور یک صوت میزند همه روی سر او نریزید، داور چه گناهی کرده است. باز هم این پیروزی مبارک همه باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *