گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر ویژگی‌های مثبت شهید رئیسی توانایی رفع ضعف‌ها را نیز داشته باشد

8:50 - 15 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۲۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر ویژگی‌های مثبت شهید رئیسی توانایی رفع ضعف‌ها را نیز داشته باشد
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه مردم رئیس جمهوری را می‌خواهند که علاوه بر دارا بودن خصوصیات خوب شهید رئیسی، ضعف‌ها را نیز بپوشاند گفت: رئیس جمهور آینده باید تدابیر ویژه‌ای برای اصلاح امور کشور داشته باشد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری بیان داشت: انتخابات این دوره به دلیل بروز سانحه تاسف‌بار برای بالگرد شهید جمهور و هئیت همراه با دشواری‌هایی مواجه شده و انتخاب را سخت‌تر کرده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: علی رغم اینکه حدودا چهارماه پیش انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دور مجلس خبرگان برگزار شد اما دولت و شورای نگهبان آمادگی دارد مراحل اجرایی و نظارت انتخابات پیش رو را انجام دهند و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که مطالبات مردم افزایش یافته است گفت: مردم رئیس جمهوری را می‌خواهند که علاوه بر دارا بودن خصوصیات خوب شهید رئیسی، ضعف‌ها را نیز بپوشاند. یعنی همچنان که همه خوبی‌ها‌ی شهید جمهور از جمله صداقت، ایثار، مردمی بودن، سخت‌کوشی، پاکی و ... را داشته باشد تدابیر ویژه برای اصلاح امور کشور، کاهش شکاف طبقاتی، پاسخ به نیازهای قشر ضعیف جامعه و موارد متعدد دیگر را نیز داشته باشد.

فیاضی گفت: کارگزاران اقتصادی این حوزه باید دقیق‌تر و فعال‌تر باشند و بتوانند زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و ... که دچار ضعف‌هایی است را برطرف کنند.

انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه برای بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *