گفت‌وگو|

منیعی: کسانی که باعث نابودی فوتبال شدند هنوز در رأس کار هستند/ استقلال نباید ناامید باشد

2:01 - 11 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۶۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
منیعی: کسانی که باعث نابودی فوتبال شدند هنوز در رأس کار هستند/ استقلال نباید ناامید باشد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همه چیز در دستان پرسپولیس است و ما باید امیدوار باشیم که شاگردان نویدکیا از آن‌ها امتیاز بگیرند.

میثم منیعی در گفت‌وگو با میزان درباره پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال شبیه بازی‌های گذشته بود و توانست با یک برد اقتصادی به یک پیروزی برسد که البته هرچند خوب بازی کردند، اما تغییری در صدر صورت نگرفت چرا که همه چیز دست پرسپولیس است.

وی ادامه داد: استقلال از ابتدای فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت و درگیری‌هایی که مدیریت با نکونام داشت یکی از عواملی بود که باعث شد آن‌ها تمرکزشان را از دست بدهند. شکست استقلال در جنگ صدرنشینی دلیلی جز ضعف و ترس بازیکنان و کادرفنی نبود و به نظر من بازیکنان لازم برای کسب قهرمانی جذب نشدند. ناکامی و توقف استقلال مقابل نساجی هیچکدام توجیه پذیر نیست و به نظر من استقلال اسیر دیدار‌های پرسپولیس شد و همین موضوع باعث شد از تکاپوی قهرمانی لیگ عقب بمانند.

استقلال نباید به فکر بازی پرسپولیس با مس باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با دیدار مقابل پیکان و عدم حضور حداکثری هواداران در این مسابقه، تصریح کرد: بازی سختی است، اما هیچ چیز در دیدار پایانی دست استفلال نیست و حقیقت تلخ برای ما این است که پرسپولیس اکنون تعیین کننده قهرمانی خواهد بود. ۲۸ هفته ما تعیین کننده بودیم و اکنون در ۲ هفته باقی مانده آمدند و افسار قهرمانی را دستشان گرفتند. همه جای دنیا در فوتبال تماشگران را در اولویت می‌گذارند. حضور تماشاگران باعث می‌شود کیفیت بازی بالا برود و بازیکنان هم روحیه بگیرند و سطح کیفیت آن‌ها برای رقابت‌های بین‌المللی بالاتر برود. هر اتفاقی که می‌افتد به گردن شورای تأمین می‌اندازند. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد پایانش برای هوادارن استقلال خوش باشد. شاگردان نکونام نباید به فکر بازی پرسپولیس با مس باشند.

پدرخوانده‌ها باعث نابودی فوتبال ایران شدند

منیعی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات در فوتبال ایران توسط برخی افراد اداره می‌شود، عنوان کرد: باید یک شفافیت برای هواداران و پیشکسوتان انجام شود و نکته بعدی این است که این فصل اتفاقات زیادی در رابطه با فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ایجاد شد. جالب این است که برخی افراد که همه از آن آگاه هستند از بالا تا پایین لیگ را تعیین می‌کنند و نقش پدرخوانده را در فوتبال ایران ایفا می‌کنند. این موضوع باعث نابودی فوتبال ایران شده و این افراد که ریشه فوتبال را سوزانده‌اند هنوز در رأس کار هستند. چند نمونه از اتفاقاتی که این افراد رقم می‌زنند را از نزدیک دیده‌ام و قطعاً در این باره در زمان بهتر پرده‌برداری خواهم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه استقلال نباید ناامید شود، خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان چیزی را تعیین نمی‌کنند، اما نباید ناامید باشیم. کار بسیار سختی داریم و باید امید داشته باشیم که مس رفسنجان مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد. نویدکیا فوق‌العاده کار کرده و احتمال دارد سرخپوشان را متوقف کند. پیکان برای سقوط نکردن مقابل استقلال به میدان خواهد آمد و استقلال کار سختی خواهد داشت. امیدوارم درس‌های بزرگی را از این فصل بگیریم و فصل‌های آینده در چنین شرایط این اشتباهات مرگبار را تکرار نکنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *