رهبر انصارالله: دشمن اسرائیلی ترسو، شکست خورده و یک بازنده است

17:27 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۹۸۲
رهبر انصارالله: دشمن اسرائیلی ترسو، شکست خورده و یک بازنده است
رهبر جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه جنایت‌های دشمن صهیونیست جزء لاینفک هویت و تفکرش است، گفت: تمام جنایت‌های دشمن با بمب‌های آمریکایی و تحت حمایت این کشور که مانع از هرگونه تصمیم الزام‌آور برای توقف تجاوز به نوار غزه می‌شود، انجام شده است.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود درباره آخرین تحولات غزه و اوضاع منطقه و تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در سایه سکوت جامعه جهانی، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی به تجاوزهای وحشیانه خود علیه مردم فلسطین در دویست‌و‌سی‌وهفتمین روز جنگ غزه در مقابل چشمان همه کشور‌های جهان ادامه می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه منطقه مورد هدف در رفح پیش از این از سوی دشمن منطقه امن اعلام شده بود و آوارگان آنجا در حالی که در خواب بودند، با هفت بمب آمریکایی که وزن هر یک از آن‌ها تقریبا یک تن بود، هدف قرار گرفتند، تصریح کرد: جنایت‌های دشمن صهیونیستی با حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نشان دهنده تجاوزهای آن‌هاست که تهدیدی برای بشریت است؛ برخی از حکام عرب وفادار به آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا جنایت‌های دشمن صهیونیستی را پنهان کنند.

الحوثی گفت: جنایت‌های دشمن اسرائیلی جزء لاینفک هویت، تفکر و اعتقاد آن است؛ دشمن با جنایت‌های مستمر سعی دارد مردم جهان را جنایت‌هایش را بپذیرند و آن‌ها را نادیده بگیرند؛ وی با بیان اینکه این مایه تاسف است که برخی از کشور‌های عربی به روابط خود با دشمن اسرائیلی ادامه می‌دهند، اظهار کرد: دیدگاه رژیم صهیونیستی نسبت به بقیه جوامع بشری نوعی تحقیر، حقارت و نفرت است.

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد: تمام جنایت‌های دشمن با بمب‌های آمریکایی و تحت حمایت این کشور که مانع از هرگونه تصمیم الزام‌آور برای توقف تجاوز به نوار غزه می‌شود، انجام شده است.

وی با تاکید بر این موضوع که صدور بیانیه‌ها و محکومیت‌ها برای هر جنایت بزرگ صهیونیست‌ها دیگر فایده‌ای ندارد، گفت: باید موضع گیری‌های عملی داشت و بسیاری از کشور‌های عربی هیچ بیانیه و محکومیتی نسبت به جنایت‌های دشمن صهیونیستی صادر نکردند؛ در صورتی که برخی از حکام عرب موضعی علیه رژیم صهیونیستی داشته باشند، سعی می‌کنند به خاطر آمریکا عبارات مودبانه‌ای را در قبال دشمن ارائه دهند و این امر بسیار تاسف‌بار است، گفت: برخی از کشور‌های غربی در قطع رابطه با دشمن اسرائیلی مواضع قوی‌تری نسبت به مواضع برخی کشور‌های اسلامی و عربی اتخاذ کرده‌اند.

وی با اشاره به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا و اروپا گفت: تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا در حال برداشتن گام‌های خوبی است و امیدواریم ادامه یابد، تشدید شود و گسترش یابد.

رهبر انصارالله همچنین ضمن اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی درباره تسلط کامل بر محور «فیلادلفیا» در امتداد مرز نوار غزه و مصر گفت: اشغال محور فیلادلفیا توسط دشمن و حمله به سربازان مصری نقض و تهدیدی بسیار جدی برای امنیت ملی مصر است؛ کشتی‌های مصری حامل کالا برای دشمن اسرائیلی همچنان از بسیاری از کشور‌ها جلوتر هستند و در صورتی که مصر گام‌های جسورانه و محکمی از سوی حتی در سطح قطع روابط اقتصادی با دشمن بردارد، حمایت و تایید مردم را به دست خواهد آورد و جمهوری یمن در کنار آن خواهد بود.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه دشمن جنایت‌کار و دشمن ملت است و آمریکا و اسرائیل تهدیدی برای جوامع بشری هستند، گفت: آنچه در مواجهه با چالش‌ها و خطرات باید برای آن تلاش کنیم این است که به مسئولیت خود در حمایت از مردم فلسطین پی ببریم.

سید الحوثی همچنین با بیان این مضوع که فلسطین نخستین سنگر است و نبردی که مردم فلسطین با آن روبرو هستند، نبردی برای تمام ملت است، اظهار کرد: مسلمانان و سپس جامعه بشری به‌طور کلی باید در کنار مردم فلسطین در مقابله با دشمن اسرائیل بایستند.

رهبر انصارالله گفت: دشمن اسرائیلی ترسو، شکست خورده و یک بازنده است و اسیر شدن نظامیان صهیونیست در عملیات جدید گروه‌های مقاومت فلسطین و بمباران مجدد تل آویو با موشک، گواه شکست دشمن است.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *