احتمال کناره‌گیری فراسنج از لیگ برتر تنیس روی میز

18:12 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۸۷۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
احتمال کناره‌گیری فراسنج از لیگ برتر تنیس روی میز
احتمال کناره‌گیری تیم فراسنج از حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های برتر تنیس روی میز قوت گرفته است.

خبرگزاری میزان - مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان رسید که تیم‌های پتروشیمی بندر امام، فراسنج، پالایش نفت آبادان و رعد پدافند هوایی در رده‌های اول تا چهارم ایستادند و راهی مرحله پلی‌آف شدند.

۲ روز قبل و در جریان دیدار‌های مرحله سوم، اتفاقی در جریان دیدار فراسنج و پالایش نفت رخ داد که کمیته انضباطی فدراسیون رای به محرومیت موقت امیرحسین هدایی، ملی‌پوش تیم فراسنج و میلاد عابدینیان داد.

این رأی نارضایتی شدید مسئولان تیم فراسنج را به دنبال داشت. بر همین است شنیده می‌شود که حمید احسانی مهر، مدیر این تیم گزینه کناره‌گیری از لیگ برتر را روی میز گذاشته و احتمال این موضوع وجود دارد در ادامه رقابتت شرکت نکنند.

فراسنج که در بخش‌های مختلف ورزش از جمله حوزه ورزش جانبازان و توان یابان نیز فعالیت‌های خوبی داشته، از زمان حضور در لیگ برتر تنیس روی میز حمایت قابل توجهی از ملی‌پوشان و بازیکنان جوان و حتی نوجوان داشته است و بدون شک کناره‌گیری این تیم، به لیگ برتر ضربه و آسیب وارد می‌کند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که فراسنج که به عنوان حامی مالی فدراسیون نیز فعالیت دارد و در حال حاضر حامی مالی هیأت استان تهران است، سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در دوره‌های گذشته لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *