رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۲۰۰ نفر از مراجعان در دیدار مردمی شهرستان نکا رسیدگی کرد

14:20 - 09 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۸۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۲۰۰ نفر از مراجعان در دیدار مردمی شهرستان نکا رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان مازندران در دیدار مردمی این هفته خود که در شهرستان نکا برگزار شد، به درخواست ۲۰۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در ادامه برگزاری دیدار‌های مردمی در سراسر استان، با حضور دادستان مرکز مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، ضمن سفر به نکا با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ابتدای ورود به نکا در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

پوریانی در ادامه ضمن حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نکا، با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق محمدی لائینی دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی استان، بازدید‌های میدانی از شهرستان‌ها و برگزاری جلسات ملاقات مردمی با مردم شریف استان بوده و این دیدار‌ها مورد توجه ویژه مدیران دستگاه قضایی مازندران است.

پوریانی افزود: در این جلسات ضمن استماع سخنان مراجعان، مشکلات مردم مورد رسیدگی قرار گرفته و دستورات لازم جهت پیگیری صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در سفر به شهرستان‌های استان، مشکلات و موضوعات ویژه مرتبط با منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری‌های لازم در خصوص موضوعات مطروحه انجام خواهد شد.

رئیس دستگاه قضایی استان مازندران در ادامه در دادگستری شهرستان نکا حضور یافت و حدود ۲۰۰ درخواست مردمی را مورد رسیدگی قرار داد.

پوریانی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز درخواست‌های متعددی از شهر‌های مختلف استان مورد رسیدگی قرار گرفت، افزود: در جلسه ملاقات مردمی دادگستری نکا، مشکلات مردم و درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعین شنیده شد و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: امروز بازدید‌هایی نیز از موارد مطروحه و مشکلات مرتبط با شهرستان نکا خواهیم داشت و در صورت نیاز دستورات قانونی لازم با حضور مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه در شعب دادگستری و دادسرای نکا حضور یافت و با همکاران دیدار کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *