دادگاه گروهک نفاق در چند پرده؛ مشق جنایت منافقین از گروه‌های تروریستی

8:41 - 10 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۷۴۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
دادگاه گروهک نفاق در چند پرده؛ مشق جنایت منافقین از گروه‌های تروریستی
گروهک تروریستی منافقین که سال‌هاست جایگاه خود را در میان فرقه‌های گمراهی تثبیت کرده، از هر الگویی برای ارتکاب جنایت و فرورفتن بیشتر در عمق چاه گمراهی پیروی می‌‎کند.

خبرگزاری میزان – پرونده سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، به‌تازگی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران باز شد.

اما در این جلسه سانحه ناگوار شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و همراهانشان به‌عنوان ضایعه‌ای تلخ خود را در بخش بخش جلسه دادگاه نیز نمایانده بود.

هشدار برای میزبانان منافقین؛ برای تامین امنیت مردم خود اقدام کنید

جلسه دادگاه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی، قاضی دادگاه، رسمی اعلام شد؛ سخنان ابتدایی قاضی پس از عرض تسلیت بابت سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه، بر موضوع وظیفه‌ها و مسئولیت‌های پلیس بین‌الملل برای ایجاد امنیت عمومی در دنیا و مبارزه با تروریسم و تحت تعقیب قرار دادن مجرمان و استرداد آن‌ها متمرکز بود.

دهقانی با اشاره به اینکه این دادگاه برابر مقررات قانونی مبادرت به صدور اعلان قرمز برای متهمان کرده است، هشدار داد: امروز به تمام کشور‌های میزبان متهمان این پرونده اعلام می‌کنم این متهمان تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار دارند و هرگونه صدور اوراق شناسایی، هویت و یا تسهیل روادید برای متهمان این پرونده توسط دولت‌های میزبان خلاف قوانین پلیس بین‌الملل است؛ لذا به تمام کشور‌هایی که قوانین پلیس بین‌الملل را پذیرفته‌اند اعلام می‌کنیم با پلیس بین‌الملل همکاری و برای تامین امنیت مردم خود اقدام کنند.

 

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

دادگاهی برای رسیدگی به پرونده ۱۷ هزار قربانی

ایستادن مرادی، وکیل شکات پرونده در جایگاه با یک درخواست همراه شد: صبوری و حوصله دادگاه برای رسیدگی به جنایت‌های چهار دهه‌ای منافقین.

وی برای این درخواست به نکته مهمی اشاره کرد: این دادگاه قرار است جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین را مورد بررسی قرار دهد؛ جنایت‌هایی که علیه ۱۷ هزار نفر ایرانی صورت گرفته است و باید ۱۷ هزار دادگاه در این رابطه تشکیل و ۱۷ هزار رای صادر شود.

توصیف مرادی از جنایت‌های منافقین و رنج‌های مترتب بر آن‌ها با عبارت «کودکی‌های بربادرفته»، سخنان یکی از فرزندان شهدای ترور را به ذهن می‌آورد؛ وی که پس از شهادت پدرش متولد شده بود، می‌گفت: از همان کودکی هیچ‌گاه نتوانستم درباره موضوع شهادت پدرم با خانواده‌ام زیاد صحبت کنم، زیرا سبب ناراحتی شدید آن‌ها می‌شد؛ به همین دلیل شناخت زیادی از پدرم ندارم.

فرزند شهید ترور که اکنون زنی بزرگسال است، گفت: من فقط پاسخ به یک پرسشم را از منافقین می‌خواهم؛ من به کدامین گناه از نعمت داشتن پدر محروم شدم.

 

نشریه مجاهد؛ کارنامه شیطانی

موضوع و مسئله مهمی که در جریان برگزاری جلسه‌های دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین توجه را به خود جلب می‌کند، اذعان و اعتراف این گروهک تروریستی به جنایت‌های انجام شده علیه مردم ایران در کتاب‌ها و نشریه‌هایی است که خود این گروهک منتشر کرده است.

هزینه انتشار این جنایت‌نامه‌ها از طریق مزدوری برای کشور‌هایی مانند عراق به ازای دریافت پول یا نفت تهیه شده است؛ ثبت و ضبط این جنایت‌ها به حدی برای گروهک تروریستی منافقین اهمیت داشت که در مواردی حتی اقدام به ثبت تصویری آن‌ها در قالب عکس‌ها و ویدیو‌ها کرده‌اند.

مهم‌ترین این موارد، نشریه مجاهد به‌عنوان ارگان رسمی منافقین است که می‌توان از آن با عنوان کارنامه شیطان یاد کرد؛ مطالب مندرج در همین نشریه مهر ابطالی بر ادعا‌های منافقین درباره فعالیت به‌عنوان یک سازمان صلح‌طلب است.

کتاب موسوم به تببین جهان، مجموعه آموزش‌ها و سخنرانی‌های مسعود رجوی، سرکرده منافقین در دانشگاه صنعتی شریف از ۲۳ آذر تا بهمن ۱۳۵۸ با موضوع آموزش‌های ایدیولوژیک گروهک تروریستی منافقین یکی دیگر از اسنادی بود که به دادگاه معرفی شد.

منافقین مدعی هستند که در این کتاب، دیدگاه گروهک به هستی، انسان و تاریخ تشریح شده است؛ اما به نظر می‌رسد نگاهی به وضعیت فعلی گروهک تروریستی منافقین به‌عنوان آوارگانی ابدی و کارنامه جنایت‌های آن‌ها به‌عنوان یک ماهیت تروریستی بیش از هر کتاب و رساله و نشریه‌ای می‌تواند دیدگاه این گروهک را به موضوع‌های یادشده تشریح کند.

 

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

اگر طاقت ندارید به این ویدیوها نگاه نکنید

تلاش گروهک تروریستی منافقین برای وحشت‌آفرینی به‌عنوان قاعده‌ای مشترک در میان گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی از طریق ثبت و ضبط جنایت‌های انجام شده، به وجود ویدیو‌هایی از این جنایت‌ها به ویژه در هنگام استقرار در عراق منجر شد.

ویدیو‌های مربوط به جنایت‌های منافقین به‌ویژه علیه سربازان ایرانی در اسارت رژیم بعث عراق، در پی سقوط صدام به دست مردم افتاد و در نتیجه پخش عمومی شد.

سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین یکی از عرصه‌های پخش ویدیو‌هایی بود که در کنار نشریه مجاهد و دیگر مکتوبات این گروهک سندی آشکار از جنایت‌گری منافقین بود.

پخش ویدیو‌های متعددی از جنایت‌های منافقین در جلسه دادگاه به درخواست وکیل شکات با هشدار به افراد حاضر در جلسه صورت گرفت؛ مرادی از حاضران خواست تا در صورت داشتن مشکلات قلبی این ویدیو‌ها را مشاهده نکنند، زیرا حاوی صحنه‌های خشونت‌باری مانند بریدن زبان است.

 

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین و فرصت‌هایی برای اعتراض

سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین شاهد اعتراض وکلای تسخیری متهمان پرونده بود.

طرح اعتراض‌هایی مانند انتساب عناوینی خاص به متهمان از جمله موارد بود.

 

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

همدلی با صهیونیست‌ها و همسویی با داعش

ارائه مدارک و اسناد، ادله ارائه شده از سوی وکلای شکات و اظهارات کارشناسان دعوت شده به دادگاه، همه و همه یک واقعیت مهم را بار دیگر ثابت کرد؛ گروهک تروریستی منافقین با همه انواع جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها رابطه دارد: یا از آن‌ها می‌آموزد یا به آن‌ها می‌آموزد.

این گروهک تروریستی همچنین طی هشت ماه گذشته هیچ واکنشی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نشان نداده است؛ جنایت‌هایی که حتی حامیان این رژیم را نیز به ابراز مخالف واداشته است.

گروهک منافقین آنگونه که مریم رجوی خود تاکید دارد با داعش دو روی یک سکه هستند؛ او حتی از جنایت‌های داعش در عراق با عنوان بهار مردم عراق یاد کرده بود!

استفاده گروهک تروریستی منافقین از ماده شیمیایی ناپالم در جنایت‌های خود، یادآور جنایت آمریکا در جنگ ویتنام با این ماده شیمیایی است.

در کنار هم قرار دادن این واقعیت‌ها با گزارش‌های منتشر شده از جنایت‌های درون دیوارهای اردوگاه منافقین، کاملا آشکار می‌شود که این گروهک ابایی از عبور از مرزهای انسانیت ندارد.

پوشش مجاهد برای خلق!

موضوع مهم دیگری که به‌صورت مستند در سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین مورد توجه قرار گرفت، حرکت گروهک تروریستی منافقین که عنوان فرقه رجوی بهتر می‌تواند آن را توصیف کند، در مسیر دیگر فرقه‌های ساخته شده برمبنای وهابیت، تکفیرگری و استعمارگری است.

در عین حال، اظهارات اعضای این گروهک مانند آنچه فاطمه فرشچیان، یکی از سرکردگان منافقین در کتاب «سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام» آورده است، نشان می‌دهد که اعضای گروهک تا مرز تقدیس مسعود رجوی هم پیش رفته‌اند.

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

آفتاب آمد دلیل آفتاب

یکی از اعضای جداشده گروهک منافقین که با اجازه دادگاه برای ارائه توضیح درباره وحشت‌آفرینی و ترور در این گروهک در دادگاه حاضر شده بود، روایتی هولناک از حضور ۲۲ ساله خود در این گروهک گفت.

تاکید او بر این موضوع که خشونت‌ها و جنایت‌های گروهک نه منحصر به ایران و نه منحصر به یک زمان خاص است، با اشاره به تجربه زیسته خود، اظهار کرد: مسعود رجوی معتقد بود اگر اعضای سازمان فقط در خیابان‌ها تردد کنند همان لحظه دیده و از ذهن مردم پاک می‌شوند، اما اگر خشونتی رخ دهد و خونی ریخته شود مردم تا چند روز از حضور مجاهدین صحبت می‌کنند و دیرتر فراموش می‌شوند.

این عضو جدا شده گروهک تروریستی منافقین در بخشی دیگر به خشونت‌های گروهک نسبت به اعضای خود اشاره کرد و از دوران حبس ۷ ماهه خود که با شکنجه‌هایی مانند کشیدن ناخن و سوراخ کردن دندان با مته همراه بود سخن گفت.

بررسی همه‌جانبه جنایت‌های منافقین در دادگاه

حضور کارشناسان حوزه نفاق از اساتید دانشگاه گرفته تا محققان و تاریخ‌پژوهان در جلسه‌های دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین می‌تواند جلوه‌ای از جهاد تبیین برای افشای جنایت‌های گروهک یادشده باشد.

صادق کوشکی، استاد دانشگاه تهران که به‌عنوان پژوهشگر تاریخ معاصر در دادگاه حضور یافته و اظهارات خود را مطرح کرد، در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به تالیف خود با عنوان تبار ترور، درباره چشم‌انداز افول این گروهک به نکته مهمی اشاره کرد.

وی ضمن مفید خواندن برگزاری این دادگاه به‌عنوان گامی جهت متوقف کردن جنایت‌های تروریستی منافقین، خواستار اتخاذ رویکرد و برداشتن گام‌های موثر برای متوقف کردن روند سربازگیری منافقین شد.

 

مشق منافقین از بدترین جنایت‌کاران؛ از وحشی‌گری داعش تا جنایت‌های جنگی آمریکا

طیف گسترده قربانیان جنایت‌کاری منافقین

خانواده‌های شهدا و جانبازان ترور در دادگاه حضوری همیشگی دارند و این موضوع با نگاهی به ۲ ردیف جلوی صندلی‌های سرخ رنگ سمت راست سالن دادگاه در جلسه‌های مختلف آشکار است؛ چهره‌هایی که با وجود تحمل رنج‌های فراوان امید به عدالت را نشان می‌دهند.

البته قربانیان جنایت‌کاری‌های تروریستی منافقین طیف دیگری از افراد را هم دربرمی‌گیرد.

حضور مجید نوری، فرزند حمید نوری، شهروند ایرانی زندانی در سوئد در دادگاه نشان داد که هنوز زمان لازم است تا همه ابعاد جنایت‌کاری این گروهک تروریستی آشکار شده و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

جلسه سیزدهم دادگاه رسیدگی به جنایت‌های منافقین در حالی پایان یافت که از زمان آغاز روند حضور وکلای شکات و کارشناسان مدعو در جایگاه توانسته است ابعاد جدیدی از این جنایت‌ها را آشکار کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *