دقیقی: نه آبی، نه قرمز برای شرافت خودمان بازی کردیم/ اندازه تمام بازی‌های فصل حرص و جوش خوردم

22:57 - 08 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: نه آبی، نه قرمز برای شرافت خودمان بازی کردیم/ اندازه تمام بازی‌های فصل حرص و جوش خوردم
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: ۲ گل پرسپولیس روی اشتباهات فردی ما به ثمر رسید و در غیر اینصورت آن‌ها موقعیت خاصی نداشتند.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی پس از شکست ۳ بر یک شس آذر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما بازی را تاکتیکی جلو می‌بردیم و در نیمه اول کاملا تیم برتر میدان بودیم و حدود ۶، ۷ کرنر زدیم. روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

وی ادامه داد: کاپیتان من که یکی از بهترین بازیکنان مان است به شدت مریض شد و به ناچار از او استفاده کردیم. یکی از بهترین بازیکنان ما در این فصل بوده و در یک صحنه اشتباه کرد و پرسپولیس از همان استفاده کرد. در غیر اینصورت آن‌ها یک بار هم داخل محوطه جریمه برای خلق موقعیت نیامدند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: صحنه‌ای که پاپی می‌توانست در ۶ قدم گل بزند، به خاطر شرایط بازی یا خستگی نتوانست بزند. حریف امروز ما تیم بزرگی بود و هر بازیکنی که وارد زمین می‌شد بازیکن بزرگی بود و فضای سخت را تجربه کرده‌اند. به شرافت بازیکنانم درود می‌فرستم. فکر می‌کنم دو گلی که پرسپولیس به ما زد روی اشتباهات فردی بود. به هرحال این بازیکنان باید تجربه اندوزی کنند و میدان بزرگ ببینند.

دقیقی با بیان اینکه بازیکنانم در این فصل به خوبی خودشان را ثابت کرده‌اند، گفت: این بازی به اندازه تمام بازی‌های فصل کنار زمین حرص و جوش خوردم تا از شرافتمان دفاع کنیم؛ به هرحال فوتبال است. پرسپولیس به دنبال قهرمانی بود و ما هم به دنبال اثبات شرافت خودمان. اگر بازیکنان گوش به حرف من دادند شاید نتیجه بهتر می‌شد. از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم. ما نه برای آبی و نه قرمز بازی می‌کنیم و برای شرافت خودمان بود و به اندازه کافی هم تلاش کردیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *