خیرین شهرستان الوند ۲۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کردند

7:26 - 02 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
خیرین شهرستان الوند ۲۳ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد اهدا کردند
رئیس دادگستری شهرستان البرز استان قزوین از اهدای ۲۳ میلیارد ریال توسط خیرین شهرستان الوند برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و اخذ رضایت در پرونده قصاص نفس خبر داد.

خبرگزاری میزان - ابراهیم احمدی گودینی رئیس دادگستری شهرستان البرز ضمن قدردانی از خیرینی که موجب آزادی زندانیان شدند، اظهار کرد: جشن گلریزان شهر الوند به مناسبت دهه کرامت برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی با حضور امام جمعه، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهرستان و با همت ستاد دیه استان برگزار شد و خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هدیه کردند.

وی ادامه داد: با استقبال ارزشمند جامعه خیرین، مدیران واحد‌های صنعتی و عموم مردم بیش از ۱۳ میلیارد ریال در این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری گردید.

احمدی گودینی افزود: همچنین به همت خیران و به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت آزادی یک محکوم به قصاص جمع آوری شد تا با رضایت اولیای دم زمینه بازگشت به زندگی این محکوم به قصاص فراهم گردد.

رئیس دادگستری شهرستان البرز در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان و هم استانی‌های می‌توانند برای مشارکت در این امرخداپسندانه، کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و اهدای شادی به خانواده‌های آنان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ به نام ستاد دیه استان قزوین، واریز کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *