بیانیه مشترک دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران/ پاداش یک عمر مجاهدت و خدمت «شهادت» است

12:38 - 31 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۳۰۳
بیانیه مشترک دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران/ پاداش یک عمر مجاهدت و خدمت «شهادت» است
دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در سراسر کشور، با صدور بیانیه مشترکی شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند. 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در متن این بیانیه آمده است: «یک عمر خدمت مخلصانه و گره‌گشایی از امور مردم با تلاشی مجاهدانه در جایگاه‌های مختلف و در سایه الطاف امام رئوف، علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام)، این مرد خستگی‌ناپذیر را محبوب قلب‌های مردم ایران کرده و پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی در دفاع از مستضعفان جهان، خاصه ملت مظلوم فلسطین، او را به شخصیتی برجسته و ممتاز بدل کرده بود. 

خادم‌الرضا شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با آرای مردم، در دهه کرامت رئیس‌جمهور ایران شد و بعد از سه سال خدمت‌گزاری بی‌وقفه در اوج پایبندی بر زیست مومنانه و ساده‌زیستی همراه با روحیه‌ای مردم‌مدارانه، حالا در روز ولادت علی ابن موسی‌الرضا (علیه السلام)، به مقام «شهید جمهور» نائل آمد که پاداش یک عمر مجاهدت و خدمت به مردم شریف ایران چیزی جز شهادت نیست. 

دفاتر انجمن سینمای جوانان در سرتاسر ایران عزیز ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در سایه درایت و دوراندیشی رهبر حکیم انقلاب، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه از جمله دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف و شهیدپرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویند. »

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *